„Originalan“ vid marketinga u Srbiji

PinterestFacebookTwitterShare

Zaključak nedavne diskusije da je spam reklama jača od Fejsbuka i Tvitera zajedno, izgleda da pojedine beogradske firme već uveliko praktikuju, ali u bukvalnoj interpretaciji spama (junk mail), tako što svoje reklame lepe na kontejnere.

Nekad su se oglasi i reklamni materijal lepili za bandere, a danas za kontejnere. Izgleda da su nam oni vidljiviji.

U jednoj ulici Karaburmi ne može da promakne, naročito ako se baca smeće, da su kontejneri izlepljeni reklamnim materijalom. Tako se na jednom mogu pronaći brojevi za tepih-servis, geometra, arhitekte za legalizaciju objekta, čoveka za selidbe…

Zašto kontejner? S obzirom na to da imamo mnogo obaveza i da smo svi sluđeni zbog sopstvenih obaveza, više ne gledamo šta ima zalepljeno na banderama, osim starijih sugrađana koji gledaju umrlice, i uglavnom smo prikovani za telefon.

Onda kontejner dođe kao logično rešenje, jer mu ljudi svakodnevno prilaze da bace otpatke. Dakle, kontejneri su novi oglasni prostor.

Redakcija 24sata kontaktirala je ljude čiji su oglasi bili zalepljeni za kontejnere i koji su dali različite odgovore.

„Stavio sam tu da bi neko video jer na ako je na banderi niko ne primeti. Ljudi se više javljaju otkako je zalepljeno na kontejneru“, kazao nam je čovek koji naplaćuje usluge selidbe.

Međutim, geometar koji radi legalizaciju objekata i vlasnik tepih-servisa nisu bili srećni kad su saznali da je im je oglas na mestu gde se baca smeće.

„Nisam imao pojma. Neki klinci mi lepe tamo reklamni materijal. Ne kažem im gde konkretno treba da bude zalepljen“, kazao je geometar. Takođe, ni vlasnik tepih-servisa nije bio srećan kad je saznao da se na takav način reklamiraju njegove usluge.

Izvor: 24sata, BIZLife