Ovo su POBEDNICI prvog CX takmičenja u jugoistočnoj Evropi

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

U petak, 29. maja, održane su prve South East Europe Customer Experience Awards i to online, putem platforme Zoom. Takmičenje je obuhvatalo dva dela: celodnevne prezentacije finalista i ceremoniju dodele nagrada. Domaćin je bio Ian Golding, višegodišnji saradnik i prijatelj, a ceremoniju je otvorio Spiros Milonas, osnivač firme Krataion Consulting. Prisutni su imali priliku da čuju ovogodišnju pobednicu na Gulf CX nagradama – Doaa Besaiso (RAKEZ) i Lornu Makau (KCB Bank Group), koja je uzela zlato na prošlogodišnjim International CX nagradama.

  • Snimak ceremonije možete pogledati na Awards International YT kanalu:

Finalisti, sudije, ali i oni koji su samo prisustvovali našem događaju, imali su priliku da uživaju u celokupnom sadržaju koji je Awards International, ogranizator ovog događaja, pripremio. Predstavljene su najbolje CX inovacije i inicijative u regionu, a paneli nezavisnih sudija, sačinjeni od vrhunskih CX stručnjaka, ocenjivali su tokom celog dana prezentacije naših sjajnih finalista.

CX Trend Talks, zajedno sa nagradama, deo su globalnog CX pokreta koji je pokrenula firma Awards International u saradnji sa partnerima, CX profesionalcima iz celog sveta. Na prvim South East Europe CX Awards imali smo posebnu sobu sa 6 svetskih stručnjaka iz oblasti CX-a koji su održali prezentacije otvorene za sve prisutne: Katarina Pranjić (Radilica), Codin Caragea (Bank Muscat), Boris Petrov (Remix Global), Maja Vezmar Ristić (OTP Bank), Olga Potaptseva i Andreas Constantinides (Global Telco Consult).

Charity partner prvih SEE CX nagrada bio je NURDOR, a njihovu priču predstavili su Tamara Klarić i Bogdan Stevanović, pokretači inicijative Pruži korak.

HVALA svim medijskim partnerima koji su pomogli u organizaciji i promociji prvog izdanja South East Europe Customer Experience Awards.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo