PORESKA UPRAVA: Šta treba da urade a šta ne prodavci koji privremeno ne rade

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Poreski obveznici koji privremeno zatvaraju svoje maloprodajne objekte zbog uvedenog vanrednog stanja ne bi trebalo da rade defiskalizaciju fiskalnih kasa, osim ukoliko privremeni prekid obavljanja delatnosti registruju u Agenciji za privredne registre, saopštila je Poreska uprava Srbije.

Obveznik fiskalizacije koji je doneo odluku o privremenom prestanku obavljanja delatnosti zbog uvedenog vanrednog stanja o tome može da obavesti nadležnu poresku upravu koja vodi registar fiskalizovanih kasa, elektronskim putem.

Privredni subjekti bi trebalo da, ukoliko je to moguće, na vidnom mestu istaknu obaveštenje da objekat ili deo objekta, u skladu sa navedenom odlukom, ne radi.

Ukoliko obveznik fiskalizacije, usled novonastale vanredne situacije, nastavi da obavlja rad od kuće, fiskalnu kasu može da premesti na mesto gde obavlja aktivnost odnosno delatnost, ali je neophodno da, pre otpočinjanja obavljanja delatnosti od kuće, o tome elektronskim putem obavesti nadležnu poresku upravu.

Obaveštenja o privremenom prekidu rada i/ili radu od kuće obveznici mogu slati elektronskom poštom nadležnoj filijali poreske uprave u kojoj je sedište poreskog obveznika. Spisak elektronskih adresa za prijem obaveštenja, nalazi se na sajtu Poreske uprave, na linku: https://bit.ly/3bowКfn. Napominjemo da u periodu prekida rada obveznici nisu u obavezi da kreiraju dnevne izveštaje.

Izvor: Beta

Foto: Pixabay