Predstavnici Makfruta sa domaćim proizvođačima voća i povrća

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Sajam Makfrut je jedna od vodećih globalnih manifestacija posvećenih voću i povrću, koji se održava u Riminiju, u periodu od 9. do 11. maja 2018. godine. U fokusu ovog sajma je Istočna Evropa, a zajedno sa UniCreditom, koji je već četvrtu godinu zaredom glavni sponzor i poslovni partner ove manifestacije organizovan je putujući karavan koji pored Srbije, obilazi i Hrvatsku i Bugarsku. U pitanju su područja u kojima gajenje voća i povrća beleži sve veći porast.

U prostorijama UniCredit Banke u Beogradu održana je radionica za klijente, na kojoj su predstavljene novine u oblasti gajenja povrća u zaštićenom prostoru i tehnologijama gajenja povrća i voća u kojima Italija prednjači.

Tokom proteklih godina manifestacije kao što su “road show” u zemljama Istočne Evrope, zajedno s bankom UniCredit, pokazale su da postoji velika zainteresovanost i dobre poslovne prilike“ – objašnjava Renco Piraćini, predsednik Makfruta. „U celoj Istočnoj Evropi gajenje voća i povrća beleži jako dobar razvoj i prelazak s tradicionalnog načina proizvodnje, namenjenog lokalnom tržištu, na gajenje povrća i voća namenjenog globalnom tržištu. Rasadnici, nove tehnologije koje se koriste pre i posle berbe i ambalažiranje voća i povrća predstavljaju sektore u kojima je zainteresovanost porasla tokom proteklih godina. Navedena tržišta od bitnog su značaja i za plasiranje našeg voća i povrća na ova tržišta, s obzirom da u navedenim zemljama postoje lanci evropskih supermarketa.

Spas Vidarkinski, direktor Korporativnog i investicionog bankarstva i član Izvršnog odbora UniCredit Banke Srbija je izjavio: “Verujemo da su ekspertiza, proaktivnost i konstantno usavršavanje važni za uspeh u bilo kom poslu. Ova radionica je jedinstvena prilika da naši klijenti iz prve ruke saznaju više o najnovijim dostignućima, inovativnim tehnologijama i naprednim rešenjima u sektoru proizvodnje voća i povrća. Srbija je zemlja sa ogromnim potencijalom kada je ovaj sektor u pitanju, a UniCredit Banka i kroz ovakve inicijative želi da podrži i unapredi njegov dalji dinamičan razvoj.

Da je sajam Makfrut međunarodnog karaktera i da su navedena područja zainteresovana za učešće na sajmu voća i povrća pokazuje i činjenica da je prethodnih godina broj posetilaca iz Istočne Evrope dostigao 34% inostranih posetilaca (31% u 2016. godini), a bio je znatan i broj inostranih izlagača (11%).

Izvor: BIZLife

Foto: Promo