Recept za uspeh: Jovana Nestorović, direktorka marketinga, Simpo

jovana-nestorovic-bizlife
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: BIZLife/Sanda Mokanić

U okviru „Miele Kitchen Experience“ organizovali smo jedinstven događaj gde smo okupili ljude iz biznisa koji su uz „New Balkan Cuisin“ kuvali i govorili o svom doživljaju uspeha.

Jedna od naših gostiju bila je Jovana Nestorović, direktorka marketinga u kompaniji Simpo. 

Šta je vaš recept za uspeh?

Kada svakom novom projektu i novom izazovu pristupaš sa istim žarom, kada svakoga dana pomeraš svoje granice i učiš nešto novo i svakom ostvarenom cilju se zaista raduješ ‒ mislim da uspeh mora doći kao nagrada za svu ljubav i uložen rad.

Postoji li tajni sastojak za uspeh?

To je, definitivno, ljubav, ogromna ljubav prema onome što radiš. Po mom mišljenju, glavna odlika uspešnih ljudi jeste to što se oni ne bave svojom profesijom, već žive svoju profesiju i uživaju u njoj.

Šta je vama lično najveći poslovni uspeh u ovoj godini?

Potvrda da sam donela pravu odluku kada sam prihvatila ovaj posao. Ponuda da početkom 2015. godine preuzmem marketing SIMPA, brenda uz koji sam odrastala i koji je oduvek bio jedan od mojih omiljenih (iako nisam iz Vranja), samo je na prvi pogled delovala kao ostvarenje snova. Tajming je, međutim, bio jako loš, jer je u tom momentu SIMPO bio na ivici stečaja, sa ogromnim dugovima, proizvodnja nije radila osam meseci i veliki broj drugih problema čekao je na rešenje. Nimalo laka odluka i užasno težak zadatak i za nekoga sa mnogo većim iskustvom, a kamoli za mene, koja sam tada imala 30 godina. Bila sam svesna da, ako se SIMPO ne izvuče dok ja budem na čelu marketinga, zauvek ću biti obeležena kao neko ko je „sahranio” jedan od najvećih brendova na teritoriji bivše Jugoslavije i uz koji su odrastale mnoge generacije.

Četiri godine turbulencija, uspona i padova, neizvesnosti i velika borba rukovodstva i svih radnika, uz podršku državnog vrha, dovela je do toga da novu godinu dočekujemo kao zdrava kompanija. Potvrda da su sve bitke koje ste vodili četiti godine vredele, da se odluka o prihvatanju ovog posla, koja je u trenutku donošenja delovala kao ludost, pokazala kao hrabra ‒ meni je, definitivno, obeležilo ne samo ovu poslovnu godinu već nekoliko poslednjih godina. Veoma sam ponosna na sve zaposlene u kompaniji i novoj poslovnoj godini radujem se više nego prethodnim godinama, jer u nju ulazimo kao stabilna kompanija.

Kako biste opisali vašu kompaniju na ulazu u 2020. godinu?

SIMPO je danas stabilna kompanija, bez hipoteka, koja nema ni jedan dinar dugoročnih obaveza. Sve fabrike kor biznisa imaju kontinuitet u proizvodnji, asortiman se plasira u preko 48 naših prodajnih objekata u četiri zemlje regiona, kao i preko velikog broja inostranih partnera širom Evrope. U 2020. godinu ulazimo sa novim optimizmom, velikim ambicijama i spremni za brojne projekte koji su pred nama.

Šta možemo očekivati od vaše kompanije u novoj, 2020. godini i narednih godina?

Od 2020. godine za SIMPO kreće nov investicioni ciklus, modernizacija postrojenja, povećanje produktivnosti, smanjenje troškova, prodaja non kor biznisa, s ciljem veće konkurentnosti na domaćem i inostranom tržištu. Pred nama je i osvajanje novih tržišta, modernizacija maloprodajne mreže i opremanje novih hotela. Radićemo i na razvoju novih proizvoda, koji će i dalje biti prepoznatljivi po kvalitetu, dizajnu, udobnosti i funkcionalnosti, ali i upotrebi inovativnih materijala i mehanizama. U fokusu će biti kupci i unapređenje odnosa sa njima, kako bismo opravdali poverenje koje nam ukazuju sve ove godine, jer smo uz njihovu podršku uspeli da opstanemo i prebrodimo i najteže trenutke. U narednim godinama očekujte SIMPO u punom sjaju, jer prave vrednosti i pravi kvalitet ipak opstaju.

Izvor: BIZLife magazin

Foto: BIZLife/Sanda Mokanić