Recept za uspeh: Marko Cvetković, A&P d. o. o.

marko-cvetkovic1-bizlife
PinterestFacebookTwitterShare

Foto: BIZLife/Sanda Mokanić

U okviru „Miele Kitchen Experience“ organizovali smo jedinstven događaj gde smo okupili ljude iz biznisa koji su uz „New Balkan Cuisin“ kuvali i govorili o svom doživljaju uspeha.

 Jedan od naših gostiju bio je i Marko Cvetković, direktor marketinga, A&P (Andreou and Paraskevaides) d. o. o.

Šta je vaš recept za uspeh?

Recept za uspeh je rad na sebi, vera u sebe i smelost da kreneš ka svojim ciljevima.

Postoji li tajni sastojak za uspeh?

Ja definitivno verujem da su to pozitivna energija i pozitivan stav.

Šta je vama lično najveći poslovni uspeh u ovoj godini?

Jedna zanimljiva situacija koja se desila ove godine na poslu jeste ono što je zapravo nju i obeležilo, a meni dosta toga reklo. Naime, jedan od kolega iz mog tima dobio je ponudu za posao u drugoj kompaniji, što i nije neuobičajena situacija. Međutim, ostao je sa nama, a razlog je obrazložio ovako: „Ponuda jeste dobra, a odbio sam je zbog tebe, jer ne verujem da mogu bilo gde da imam takvog nadređenog, od kog mogu da učim i sa kojim mogu da se posavetujem o svemu.” Meni je ovo najveći kompliment u 2019. godini. Evo i javno: HVALA.

Kako biste opisali vašu kompaniju na ulazu u 2020. godinu?

Opisao bih je kao kompaniju kojoj najbolji dani tek predstoje i koja će, uz puno rada, truda i zalaganja, tek da doživi svoj pun potencijal.

Šta možemo očekivati od vaše kompanije u novoj, 2020. i narednih godina?

Mi smo kompanija koja se uvek trudi da pomeri granice i postavi neki trend, i na domaćem, i na globalnom tržištu. Kako je 2020. godina proglašena godinom plave boje, očekujte da će naredne godine biti obojene u plavo ‒ PEPSI plavo, jer, kako tvrdi „Njujork tajms”, „klasična plava je boja borovnica, Pepsi limenke i neba”.

 

Izvor: BIZLife magazin

Foto: BIZLife/Sanda Mokanić