Reklama Lidla izazvala “buru” u Srbiji

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Nemačka kompanija Lidl saopštila je da izuzetno žali zbog toga što je njihova marketinška kampanja “Savršen par” kojom su promovisali otvaranje prodavnica u Srbiji u delu javnosti shvaćena “na način na koji nisu nameravali”.

“Ideja naše kampanje nema za cilj da bilo koga omalovažava, već da promoviše ono po čemu je Lidl prepoznat u svetu, a to je najbolji odnos cene i kvaliteta”, naveo je Lidl i najavio da će uskoro emitovati nastavak reklame.

Predsednica Koordinacionog tela za rodnu ravnopravnost i potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajlović kritikovala je kompaniju Lidl zbog reklame u kojoj, kako je navela “ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet”, ocenivši da to “ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije”.

Kompanija Lidl navela je da povezivanje bilo kog od likova u reklami sa samo jednim atributom nije bila njena namera i da je ideja za tu kampanju potekla iz gramatike srpskog jezika u kojem je reč kvalitet muškog roda, a reč cena ženskog.

“Izuzetno mi je drago što je kompanija Lidl došla na naše tržište, što će uposliti veliki broj naših mladih ljudi, ali moram da primetim da marketinška kampanja u kojoj ženu prikazuju kao nisku cenu, a muškarca kao visok kvalitet ne nosi dobru poruku građanima i posebno građankama Srbije”, navela je Mihajlović u saopštenju.

Izvor: Beta

Foto: Promo

Komentari 15

  1. Sasa

    Dokon pop…

  2. Danica

    Slažem se, to je i meni “ubolo” oko i uho…..

  3. Iva

    Vi ozlojadjene i dokone zene stvarno nemate pametnija posla nego da u svemu nalazite uvredu i neku skrivenu poruku…Ke*a mi se od vas pametnica.Cu ti,ubolo je u uho….

  4. Marijana

    meni je reklama iznad svega glupa! Kao angažuju neke marketinške magove, a moja baba bi bolji slogan ili reklamu smislila!!!

  5. Natasa

    Znaci ovo samo na nas lici. Nijedne sekunde se nisam osetila neravnopravnom. Shvatila sam reklamu na nacin na koji i treba da se shvati.

  6. Amphibious

    …posto se svi iz vlasti tako lepo ophode prema gradjanima ove zemlje, a narocito prema gradjankama smanjivsi im plate na porodiljskom odsustvu…mrs, stoko!

  7. Milos

    Mogli su bar da se izvine.

  8. Rado Negledaković

    Serem vam se na ravnopravnost, ja poštujem moju ženu, ćerku, rođake, prijateljice, kume, komšinice, ma sve žene i ne treba mi niko da mi pametuje o ravnopravnosti. Ko je nesretan, taj će naći da su svi krivi zbog toga. Molim ljude koji nemaju pametnija posla ili uopšte nemaju posla neka ga traže.

  9. cica

    Prvo je “stigao…(neću da ti kažem)… prodiksan”, pa je onda “stigao… (neću da ti kažem)… ronhill”, sada je “srigao veliki i mala … (neću da ti kažem)… lidl”, koji je sledeći “inovativni marketinški trik”?

  10. Bojana

    Koga je briga za reklamu ….. svi znaju za Lidl … reklama mu ne treba …

  11. Zivka Stankovic

    Kako vam ne smetaju reklame koje sa losim pokama..Reklama sa Lepom brenom koja pokazuje agresiju kad njen partner udara daskom po stolu ili reklama ukojoj majka kaze sinu”mars u sobu”i td.

  12. deda

    A to što će se u tom Lidlu prodavati 80% uvezene robe, i što na još jedan način postajemo ekonomska kolonija… to mi se čini mnogo važnijom temom od rosdne ravnopravnosti. Svoju robu nam valjaju, a kobajagi faministi laju.

  13. Јана

    Тај велики међународно познати трговачки “див”, могао је бар мало (уколико је желео, а јесте, рекламу), да креативније осмисли своју маркетиншку поруку!
    Оваква реклама није достојна , ни угледа, ни реномеа компаније “Лидл”.
    О укусима нас посматрача, не вреди расправљати…
    Мени лично се не допада..
    Чуди ме како су ово одговорни људи Лидла и могли да пусте у етар…осим, ако су желели да поруче овом рекламом нешто друго….

  14. Z

    Idemo lidleeeeee!!!!!
    Lepo kaže reklama,niska cena za visok kvalitet,sve što sam kupio u Lidle u Germany,bilo je jeftinije i kvalitetnije nego u Srbiji,kako je to moguće?
    Narode razmislite dobro šta kupujete u Srbiji
    Maxi,Idea…….

  15. JOVANA

    Lidl će u Srbiji prodavati robu za istočno a ne zapadno tržište, kao i mnoge druge kompanije, jer smo mi zemlja u kojoj se boflor i nizak kvalitet najviše prodaje i jer smo nisko profitabilno rangirani. Ono što Lidl prodaje u Švajcarskoj, Nemačkoj ili Francuskoj je nešto što Srbija nikada neće videti. Pa i Kinezi imaju robu za istočno i zapadno tržište. Nažalost Srbija nema i ne želi da ima instrumente kojima bi cenzurisala robu niskog kvaliteta za svoje građane i vraćala u zemlju porekla.Reklamu nisam videla, a i da jesam, s obzirom da reklame uglavnom ne gledam, nije mi privukla pažnju, što je još jedan dokaz da nas i kroz reklame potcenjuju. Ko će gde da kupuje i šta, je stvar ličnog izbora i potreba.Onaj ko šalje poruku više govori o njemu nego o onome ko poruku treba da primi, a kako će ona biti primljena je opet stvar procene onoga ko je prima. Poštovana ministarka, potpredsednica Vlade i predsednica koordinacionog tela nažalost nema snage, a ni podrške predsednika i premijerke, ali ni predsednice Skupštine da se izbori ni sa jednim Zoranom Đorđevićem i Vulinom, pa Zakon još uvek negde tinja….. U svakom slučaju dobro je da budemo otvoreni prema svetu, ali i pogrešno da baš ”sve” primamo radi lične promocije.Treba poraditi na proizvodnji zdrave hrane, zaštiti životne sredine kao i podsticaju domaćih proizvođača koji neće biti reketirani, već subvencionisani od strane države…….i tu hranu pre svega prodavati u Srbiji….jer budućnost Srbije je u razvoju poljoprivrede i proizvodnji zdrave hrane….

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.