SBB drži više od pola tržišta

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Ubedljivo najveći operator distribucije medijskih sadržaja u Srbiji je SBB, objavila je Regulatorna agencija za elektronske komunikacije i poštanske usluge privredno društvo (RATEL).

U “Pregledu tržišta” za 2017.godinu RATEL navodi da je najveći operator distribucije medijskih sadržaja u Srbiji privredno društvo Serbia Broadband – Srpske kablovske mreže d.o.o. (SBB), sa tržišnim učešćem od 54 odsto prema broju pretplatnika. Ovo uključuje i podatke operatora I.KOM koji je početkom 2018. godine pripojen operatoru SBB.

Telekom Srbija zauzima oko 25 odsto tržišnog učešća u 2017. godini. Pored SBB i Telekoma, mogu se izdvojiti i privredna društva JP PTT Srbija, Kopernikus Technology, Radijus Vektor i Sat – Trakt. Mereno brojem pretplatnika, ovi operatori zajedno zauzimaju 92 odsto tržišta distribucije medijskih sadržaja, stoji u izveštaju RATEL.

Najzastupljeniji način distribucije medijskih sadržaja u 2017. godini je i dalje distribucija preko kablovsko distributivnih sistema, koja ima oko 990.000 pretplatnika i beleži rast od 3 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Broj IPTV pretplatnika preko mreže bakarnih parica je takođe povećan za oko 1,5 odsto, dok broj DTH pretplatnika preko satelitske mreže opada za oko 4 odsto.

Broj pretplatnika distribucije medijskih sadržaja preko bežične mreže takođe raste i u 2017. godini iznosi oko 21 hiljadu, kao i broj pretplatnika distribucije preko Interneta koji iznosi oko 15 hiljada, piše u izveštaju RATEL za 2017.godinu.

Izvor: Kurir

Foto: Pixabay

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.