Srpski pivari: Korak dalje u samoregulativi

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Promo

Udruženje pivara Srbije formiralo je Odbor za pritužbe za slučajeve povrede Kodeksa odgovornih komercijalnih komunikacija. Cilj formiranja Odbora je da se obezbedi mehanizam za samoregulisanje komercijalnih aktivnosti članica Udruženja pivara Srbije. Odbor za pritužbe se sastoji od tri člana, Olivere Kovačević, novinarke i urednice RTS-a, Vladimira Čeha, osnivača Instituta za istoriju oglašavanja i Aleksandra Kovačevića, advokata iz kancelarije Kovačević Kolešan.

Rebeka Božović, izvršna menadžerka Udruženja pivara Srbije bliže objašnjava: “Pivo je omiljeno piće koje se vekovima proizvodi i ono je sastavni deo društva i kultura svugde. Činjenica da pivo sadrži alkohol naglašava potrebu za posebnom društvenom odgovornošću prilikom naših komercijalnih komunikacija. Zbog toga su članice Udruženja pivara Srbije koje konstantno rade na unapređenju održivog poslovanja, utvrdile Kodeks, a danas sa radom počinje i Odbor za pritužbe, kojim želimo da uspostavimo mehanizme za njegovu primenu“.

Odbor obezbeđuje da se pritužbe na oglasne poruke od strane potrošača, konkurenata i drugih zainteresovanih lica rešavaju na nepristrasan i pravičan način i u skladu sa odredbama Kodeksa. Pritužbe se šalju poštom ili se lično predaju na adresu sedišta Udruženja, Deligradska 18, Beograd, sa naznakom da su upućene Odboru za pritužbe.

Više informacija na www.pivaresrbije.rs

Izvor: BIZLife

Foto: Promo