Zaposleni su i dalje naš motor razvoja

PinterestFacebookTwitterShare

DIRECT MEDIA United Solutions je nedavno postala prva agencija u regiji koja je vlasnik sertifikata Family Friendly, kojim se usklađuje poslovni i privatni život zaposlenih. Tim povodom pitali smo Jasna Dugalić, Deputy Managing Director-a u ovoj kompaniji, da li je odgovor na izazove novog komunikacijskog doba u većem fokusu na zaposlene?

„Uspešno poslovanje u vremenu digitalne ekonomije nije moguće bez adekvatnog razumevanja novih generacija. U našem sistemu danas radi oko 60 odsto milenijalaca. Pored specifičnih potreba na radnom mestu, usklađenost posla sa privatnim životom im je jako važna. Fleksibilnost im je primarna, kao i podrška njihovom karijernom razvoju i doprinos sistemu i društvu. S druge strane, kompanija upravo u takvim zaposlenima, koji intuitivno osećaju dolazeće promene, prepoznaje motor daljeg razvoja, a za dobrobit naših partnera.“

Family Friendly Enterprise je postupak koji se zasniva na principu društveno odgovornog upravljanja kompanijom, sa fokusom na usklađivanje rada i privatnog života. Sertifikat predstavlja i dugoročnu proceduru, set odabranih mera kojima se održava i konkurentska prednost kompanije sa pozitivnim efektima na društvo. Ponosni smo na ovaj sertifikat ne samo zbog toga što smo postali jedina agencija sa takvom potvrdom već i što smo time praktično ozvaničili sve ono zbog čega je radna klima u našem sistemu bila prepoznata kao kvalitetna, dodatno je unapredivši u susret novom tehnološkom dobu. Mi smo osnovani 2001. kao mala agencija od nekoliko zaposlenih, a sada smo narasli do broja od preko 200 zaposlenih i pružamo uslugu na osam tržišta regije. Za takav uspeh zaslužni su naši zaposleni, njihova ekspertiza, stalna nadogradnja kompetencija, ali i povoljno radno okruženje. Zato je fokus na zaposlene naš strateški cilj i u digitalnoj eri.

Vi ste i agencija koja je među prvima u regiji osnovala odeljenje Data Science. Da li je naše tržište spremno za data-driven komunikaciju?

Iako treba vremena da tehnološke promene koje se dešavaju u marketinškoj i medijskoj industriji globalno zažive kod nas, ta transformacija se, ipak, dešava u celoj regiji i podjednako se odnosi na upotrebu tehnologija, promene kompetencija ljudi i automatizaciju procesa. Mi smo još prošle godine osnovali odeljenje Data Science, uveli promene u procesima rada sa ciljem da našim partnerima pomognemo u rešavanju poslovnih problema. Naše odeljenje Data Science u mogućnosti je da analizira veliki set podataka i razvija različite metode, od vizualizacije podataka, preko naprednih Data Science analiza do mašinskog učenja. I to je upravo ono gde objedinjena rešenja dolaze do izražaja: ne samo komunikacijska već i poslovna rešenja za naše partnere zasnovana na dubinskim insajtima. Nadamo se da ćemo ovim pionirskim iskorakom, koji podrazumeva svojevrsnu transformaciju agencije, moći da damo primer drugim agencijama kako da transformišu svoje poslovanje, kako bismo onda zajedno mogli da radimo na edukaciji ne samo tržišta u Srbiji već i čitave regije.

Izvor: BIZLife magazin

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.