5 načina da se efikasnije bavite mejlovima i uštedite vreme

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Svaki profesionalac 28 odsto radnog dana potroši čitajući i odgovarajući na mejlove – to je 2,6 sati i 120 primljenih mejlova na dnevnom nivou. Harvard Business Review predlaže, a Nedeljnik prenosi pet stvari koje treba da uradite kako biste se efikasnije bavili mejlovima, a da vam to ne oduzme čitav radni dan.

1. Isključite notifikacije i proveravajte mejl na svaki sat vremena: Niko ne očekuje odgovor za manje od sat vremena.

2. Čim pročitate mejl, sklonite ga iz inboksa: Nakon što pročitate mejl – a naročito ako baratate sa 200 primljenih mejlova dnevno – ili ga arhivirajte, ili obrišite.

3. Koristite opciju Search kako biste pronašli mejlove: Ljudi u proseku na svakih pet dana kreiraju nove foldere sa mejlovima. Pretraživanje mejlova po folderima, ipak, zahteva 50 odsto više vremena nego opcija za pretragu.

4. Napravite dva foldera u kojima ćete arhivirati mejlove: Većini ljudi potrebna su dva foldera sa mejlovima — jedan sa onima na koje treba odgovoriti i jedan sa onima koje želite da pročitate kasnije. Za arhiviranje koristite prečice na tastaturi kako biste uštedeli još 50 odsto vremena koje biste potrošili na arhiviranje mišem.

5. Izbegavajte da se irelevantnim ili manje važnim mejlovima bavite pojedinačno: Brisanje jednog imejla zahteva 3,2 sekunde u proseku. Koristite automatsko filtriranje za njuzletere koje stvarno koristite, a odjavite se sa onih koji vam nisu potrebni, blokirajte spam i druge mejlove koji stižu iako ste se odja

Izvor: Harvard Business Review

Foto: Pixabay