Nichim Izazvan za BIZLife: Kako sačuvati i izgraditi poverenje?

PinterestFacebookTwitterShare

„Pažnju je relativno lako dobiti. Umetnost je sačuvati i izgraditi poverenje. To je moguće uraditi isključivo iskrenim pristupom onome što radiš. Davanjem ličnog pečata. Jedini način da vam se puno i vrati. Ne pucati na brzo i trenutno, treba sagledati veću sliku”, kaže za BIZLife Milan Vučićević, internet zajednici poznatiji kao ’Nichim izazvan’. Jedan je od onih koji su unovčili svoju ’uticajnost’. Na Twitteru ima preko 117.000 pratilaca, a na Facebooku preko 22.000. Radi kao digital strategist u WinWin kompjuterskim prodavnicama, i kao promoter nekih brendova.

„Uticajan si onoliko koliko je tvoj sadržaj zanimljiv. Želiš da kreiraš, ne da kopiraš. Ne želiš da radiš stvari koje ljudi mogu naći na svakom ćošku interneta“, ističe naš sagovornik, a ključ uspeha kada je u pitanju marketing vidi u kvalitetnom spoju online i offline sveta.

Kao jedno od ubojitih oružja marketinga ističe Instagram, drugu po popularnosti društvenu mrežu. „Instagram je oslobođen od politike i ’hejta’. Ljudi dolaze na ovu mrežu da vide nešto lepo. To je ogromna prednost u odnosu na druge platforme. Kako bi se Instagram najbolje iskoristio samo treba pažljivo odabrati nišu i način komunikacije.