X
  • English
X

Poslovni saveti

9 stvari koje treba da uradite kada PREGORITE NA POSLU

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: pixabay

Postarajte se da iskontrolišete stres pre nego što on počne da kontroliše vas. Ukoliko se osećate premoreno, mnogo radite i shvatate da ćete pregoreti uskoro vreme je da poradite na sebi.

Ovakav vid umora prvo utiče na vaše mentalno i psihičko zdravlje, onemogućujući vam da se koncentrišete. Povratite kontrolu nad sobom, savetuje Success, i otkrijte mehanizme kojima sebi možete pomoći.

  1. Ostanite aktivni i tokom vikenda – Slobodne dane provedite daleko od kancelarije i osvežite svoju energiju. Ukoliko ceo viken provedete radno stvarajući kancelariju od svoje kuće sagorevanje vam ne gine. Izađite u šetnju ili vozite bicikl.
  2. Naučite da upravljate stresom – Ukoliko ne tretirate stres na pravi način on će veoma lako da preraste u pregorevanje. Uvedite jednostavne rutine u svoju svakodnevicu kao što je meditacija ili trening. To će popraviti vaš mentalni i fizički status.
  3. Idite na detoks od medija – Veliki deo vaše stresa dolazi od iskrivljene slike sveta koju vam šalju mediji i od potrebe za pažnjom koju preko njih pokušavate da utolite. Proveravanjem mejlova, poruka i sadržaja na društvenim mrežama urušavate svoj fokus. Napravite novi deo vašeg rasporeda, vreme kada isključujete sve medije.
  4. Istog trenutka promenite svoju perspektivu – Kada shvatite da ste pregoreli zaustavite se istog trenutka i u potpunosti promenite svoje okruženje. Ukoliko radite od kuće izađite da radite u prirodu, prošetajte ili idite do klijenta. Važno je da sagledate svet iz druge perspektive.
  5. Napravite u svom rasporedu mesta za potpuno isključenje – Treba vam vremena za predah. Kada ste pregoreli morate da se odmaknete i učinite nešto što će podmladiti i nahraniti vaš um, telo i duh. Ukoliko to uvrstite u svaki dan nećete osetiti sagorevanje. Ključ je u pronalaženju ravnoteže.
  6. Naspavajte se u tišini – Deo sagorevanja je i odgovanjanje na mejlove kasno pre spavanja. Razgovori o poslu do kasno u noć, žučne rasprave, nogu vas uzbuditi i vaš san je uništen. Ugasite sve uređaje oko vas pre spavanja! Čitajte, meditirajte i opuštajte se pre sna kako bi on imao regenerišuće dejstvo.
  7. Nađite izvor bola i odstranite ga – Obično ne sagorimo od celog posla nego od određenih aspekata. Možete ublažiti sagorevanje tako što ćete uvesti pauze dok ne indentifikujete uzrok problema. Ne nastavljajte da radite u sagorevanju. Pronađite koji zadaci su kritični i nađite način da utičete na njih.
  8. Istresite to iz sebe hodanjem – Uživajte u šetnji oko zgrade uz muziku u ušima dok ne povratite svoj fokus. Kada odšetate od projekta i vratite se nakon pet minuta bićete osveženi, sa novim idejama.
  9. Pomozite nekome – Divan način da se osvežite jeste da učinite dobro delo. Pomozite nekome bez da očekujete išta zauzvrat. Vaša sveža perspektiva može nekome učiniti mnogi i ljudi to pamte.

Povezane vesti

Izvor: BIZLife

Foto: pixabay

Piše: D.G.