Danica Kombol, CEO agencije Everywhere: 4 saveta kompanijama koje sarađuju sa blogerima

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Represent

Danica Kombol je CEO agencije Everywhere, vodeće firme iz oblasti društvenih medija i influencer marketinga, koja u izradi i implementaciji uspešnih kampanja sarađuje sa Fortune 500 kompanijama. Sarađujući sa klijentima poput Macy’s, Cox Communications i Domain.ME, agenciji nisu nepoznate veliki projekti i kampanje.

Na konferenciji “Content experience” govorila je o svojim iskustvima u marketing industriji. Evo koje su njene poruke ljudima i kompanijama koje sarađuju sa uticajnim blogerima:

1. “Dozvolite influenserima da pričaju priču i kreiraju sadržaje na njihov način. Nemojte se mnogo mešati. Čak i kada im za to plaćate.

2. “Mi, kao kompanija, možemo da pomognemo blogerima da se razvijaju, da postanu poznati. Ne moramo da “jurimo” uticajne. Ima mnogo primera gde su kompanije bukvalno “izgradile” blogere, bile sa njima od njihovih blogerskih početaka, i učinile ih slavnima.

3. “Dobri influenseri će se prihvatiti samo posla koji im „prirodno“ odgovara, prihvatiće sadržaj koji im se lično sviđa. Tako ćete ih prepoznati.

4. “Uticajni blogeri su kao naši “izmišljeni” prijatelji, one koje niste upoznali, ali osećate kao da ih znate a sve zbog društvenih mreža. Istraživanja su pokazala da se influenserima veruje. Kako ih mi kao kompanija biramo? Na osnovu toga da li kreiraju sadržaj koji ima veze sa onim što mi želimo da komuniciramo. I, naravno, da li se obraćamo istoj ciljnoj grupi.

Izvor: BIZLife

Foto: Represent

Piše: Nada Veljković