Kako da vaši zaposleni budu ambasadori vaše kompanije na LinkedIn-u

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Da li vas plaši pomisao da su vaši zaposleni aktivni na LinkedIn-u? Ne bi trebalo.

Umesto što strahujete da tamo možda traže nove poslove, treba posmatrati stvar iz drugog ugla – da oni zapravo predstavljaju vašu kompaniju u najboljem svetlu. Vaši zaposleni su produžena ruka vašeg brenda – na LinkedIn-u i svuda drugde.

Evo kako da pomognete zaposlenima da zasijaju na LinkedIn-u tako da šire pozitivnu sliku vaše komapanije:

1. Organizujte profesionalno fotografsanje na radnom mestu

Unajmite fotografa na nekoliko sati, recimo da provede pola dana ili čak ceo dan u vašoj kompaniji, kako bi svakom zaposlenom napravio profi fotografije. Tako ćete uštedeti vreme i novac svojih zaposlenih i pokazati im da vam je stalo do njih, a oni će to ceniti. Pojedinačna fotografisanja mogu biti izuzetno skupa, ali unajmljivanjem fotografa na duži vremenski period možete sniziti cenu i pružiti svojim ljudima zaista lep ugođaj.

2. Dizajnirajte brendiranu naslovnu fotografiju za profile zaposlenih

Da li ste uočili naslovnu fotografiju iza profil slike vaših zaposlenih? Pretpostavljamo da je standardna plava pozadina LinkedIn-a ili naslovna fotografija koja nema nikakve veze s vašim poslom. Možete unajmiti grafičkog dizajnera – ako ga već nemate – da dizajnira prilagođenu sliku, sa logotipom vaše kompanije ili elementima brenda, za određenu poziciju i podstakne zaposlene da ga koriste. Obavezno stavite ovu fotografiju na LinkedIn profil kompanije.

3. Ohrabrite članove tima da pišu članke na LinkedIn-u

Ako imate članove tima koji pišu blogove na veb sajtu vaše kompanije, podstaknite ih da dele te blogove na LinkedIn-u ili možda da čak napišu originalni sadržaj za platformu. Ako nemate blog kompanije, razmislite o tome da koristite LinkedIn kao prostor za distribuciju tekstova stručnjaka i rukovodstva vaše kompanije kako biste podelili svoje znanje o industriji, trendovima na tržištu i uzbudljive ideje.

4. Podstaknite menadžere da pišu preporuke na LinkedIn-u

Sigurni smo da se neki od vas neće usaglasiti sa ovom idejom. Zašto pomagati zaposlenima da se zaposle negde drugde, zar ne? Pogrešno. Osim povećanja zarade, nema boljeg načina da se nagradi naporan rad, liderstvo i doprinos zaposlenih u organizaciji nego javnim pohvalama, dok je zaposleni još uvek deo vašeg tima. Jedna stvar je da prošli menadžeri pišu preporuke naknadno. Ali sadašnji menadžeri? To šalje snažnu poruku sadašnjim zaposlenima i onima koji razmišljaju o apliciranju. Podstaknite svoje menadžere da prepoznaju članove vašeg tima u sadašnjem vremenu na LinkedIn-u.

5. Ispunite LinkedIn profil svoje firme sadržajem

Održavajte stranicu svoje kompanije na LinkedIn-u stalnim objavljivanjem novog sadržaja. Delite tekstove koje su pisali zaposleni, članke o vašoj industriji ili, što je još bolje, o vašoj kompaniji, najave o promocijama i novim zaposlenima. Ohrabrite svoje zaposlene da čitaju i dele objave sa profila kompanije. Poenta je da pokažete da je vaša kompanija odlično mesto za poslovanje i rad. Vaši zaposleni vam mogu pomoći da ispričate tu priču na LinkedIn-u – ako im dozvolite.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena. Polja označena sa * su obavezna.