Kreiranje brenda je graditeljski posao

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Izgradnja brenda koji na kreativan način oslikava celu organizaciju nije lak posao. Rukovodioci moraju identifikovati ključne principe koje žele pokazati i ugraditi te ideale u svaki deo organizacije.

Brend treba da se ogleda u tome kako zaposleni komuniciraju sa klijentima, ton koji se koristi u komunikaciji i vizuelno predstavljanje kompanije.

Forbes navodi neke savete kako “oživeti” brend:

  1. Iskoristite vreme za istraživanje. Kada gradite brend, od vitalne važnosti je da saznate šta je važno za vašu bazu klijenata, procenite svoje konkurente i identifikujte načine za razlikovanje vašeg poslovanja. Trebalo bi da što više ljudi uključite u proces.
  2. Prvi utisak je veoma važan. Svaki vizuelni element ima svrhu. Nemojte da potcenjujete prvi utisak vašeg klijenta o vašem poslu, kao na primer vaš vebsajt, odgovaranje na telefonske pozive ili izgled lobija vaše firme – to stvara prve utiske o vašem brendu.
  3. Detalji imaju veliki uticaj. Detalji pomažu u kreiranju sveukupnog utiska o brendu. Bilo da je u pitanju izgled vaših vizit karti, vrsta pića koje ponudite klijentu ili način na koji pakujete proizvode, tražite jedinstvene načine kako biste istakli brend.
  4. Poštujte ključne zainteresovane strane. Obratite pažnju na to šta je važno ključnim akterima. To će vam pomoći da obezbedite zainteresovanost za buduće projekte koji mogu pomoći rast poslovanja kao i donošenje pozitivnih preporuka iz zajednice.
  5. Nemojte zaboraviti da se zabavite. Veoma je važno za one koji upravljaju poslom da svoje proizvode predstave na svoj, poseban i zanimljiv način.

Izvor: Forbes

Foto: Pixabay