Naučite da upravljate svojim vremenom

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Svi su različiti u pristupu svom poslu. Neki ljudi žive “iz momenta u momenat” i suočavaju se sa stvarima koje se u tom trenutku pojavljuju pred njima, dok drugi planiraju mnogo unapred.

Ako želite da ostvarite svoje ciljeve u karijeri, potrebno je da naučite da “upravljate” svojim vremenom, a evo i nekoliko načina za to:

Saznajte kako vam vreme prolazi. Pratite svoje vreme jednu nedelju, a zatim analizirajte rezultate.

Planirajte unapred. Sednite na tiho mesto 15 ili 20 minuta i isplanirajte svoju nedelju unapred. Zapišite ključne projekte i zadatke koje želite da uradite.

Napravite prioritete. Napravite listu svojih aktivnosti, od najvažnijih do najmanje važnih.

Uskladite svoje vreme sa kalendarom. Najpre rasporedite vreme koje će vam trebati da odradite svoje aktivnosti sa najvećim prioritetom, zadatke i projekte. Zatim one srednjeg prioriteta, pa one najmanje važnosti.

Odredite vreme za proveru imejl pošte. Odredite posebno kada ćete proveravati poštu, na primer ujutru, pre i posle ručka i na kraju dana, i prdržavajte se tog rasporeda.

Kako piše Forbes, što budete disciplinovaniji u upravljanju svojim vremenom, više ciljeva ćete moći da postignete.

Sve što treba da uradite je da sebi umesto pitanja – “Kako će moja nedelja izgledati?” , kažete – “Evo šta ću uraditi ove nedelje!”.

Izvor: Forbes

Foto: Pixabay

Komentari 1

  1. Zivorad

    Ok. Mozete li da objasnite kako su vremenom upravljali rukovodioci velikih i uspesnih firmi, sa vise stotina zaposlenih, pre tridesetak godina, kada nije bilo mobilnih telefona, racunara..