Ovako se ponašaju „najbolji prodavci“

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixabay

Najbolji prodavci znaju da su najbolji. Ponosni su na svoju “umetnost”. U čemu je tajna? Da li ste jedan od njih?

Harvard Business Review piše da najbolji prodavci imaju određene obrasce ponašanja u radu i ističe šta primenjuju:

  1. Najbolji prodavci su eksperti. Prodaja je manje prodaja a više liderstvo, koje zahteva visok nivo samopouzdanja, znanja i iskustva. Ovaj koncept može biti izražen matematički: Znanje + Iskustvo = Samopouzdanje. Dostizanje industrijskog znanja i jasnog sagledavanja proizvoda koji se prodaje treba da bude najviši prioritet za svaku osobu koja se bavi prodajom. Učite. Saznajte. Formirajte mišljenje. Ekspertiza vodi samopouzdanju, koje dalje vodi poverenju a dovodi do dobre prodaje.
  2. Najbolji prodavci pomažu drugima. Bez obzira na to gde se nalazite u svojoj karijeri, uvek postoji neko kome možete da pomognete. Postoji nešto što znate o proizvodu, procesu, ili o industriji što neko novi ne zna. Najbolji prodavci će svoje znanje deliti sa onima koji znaju manje, ne očekujući ništa zauzvrat. Slučajno, ili možda ironično, sam taj čin vodi izgradnji samopoverenja, dok neko drugi dobija znanje.
  3. Najbolji prodavci se brzo kreću. Oni se ne pomeraju nesmotreno, ali imaju osećaj hitnosti. Niko ne voli da sarađuje sa ljudima koji su spori ili kasne u isporukama i materijalima. Najbolji će se truditi da što pre reše stvari – “ne sutra, ne posle doručka, već sada”.
  4. Najbolji prodavci “poseduju” sve. “Elitni” prodavci svemu pristupaju sa razmišljanjem o potpunom posedovanju svega. Razmišljaju tako da sve što im se dešava upravo oni kontrolišu – možda nije njihova krivica, ali je njihova odgovornost. To je otmen način da kažete da moć leži u vama. Istraživanja pokazuju da je takav centar kontrole u korelaciji sa uspehom na poslu, većim prihodima i boljim zdravljem.

Izvor: BIZLife/Harvard Business Review

Foto: Pixabay