Upoznajte DIREKTORA koji lično piše rođendanske čestitke za 9.200 zaposlenih

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Pixels

Šeldon Jelen generalni direktor kompanije BELFOR Holdings, još od 1985. godine – mnogo pre nego što je postao CEO, svakom zaposlenom u kompaniji lično piše rođendansku čestitku svake godine.

BELFOR Holdings je multinacionalna korporacija koja se bavi obnovom imovine oštećene usled požara, poplava i prirodnih katastrofa.

Danas, kao generalni direktor kaže da godišnje napiše 9.200 čestitki – po jednu za svakog zaposlenog.

„Postoji jedna interna šala u vezi sa akvizicijama. Pre zaključivanja moje pitanje je – Koliko još ljudi? Odnosno, koliko još čestitki moram da pišem, a ne kolika je EBITDA – zarada pre nego što se oduzme kamata, porez na dobit i amortizacija“, rekao je Jelen 2017. godine u jednom intervjuu, koji je ovu praksu započeo još 1985. godine.

Naime, čestitke je počeo da piše kada ga je zaposlio njegov zet, jer su mnogi tadašnji zapsoleni smatrali da mu se pruža poseban tretman, odnosno da je tretiran drugačije od ostalih.

Ako ništa drugo, čestitke za rođendane ohrabrile bi ljude da dođu do njegovog stola i da se zahvale, pomislio je.

„I uspelo je. Čestitke su ohrabrile ljude da govore, počeli smo više da komuniciramo i volim da mislim da mi je to pomoglo da zaslužim poštovanje u kompaniji“, rekao je.

Važnost zahvalnosti na radnom mestu

Međutim, ova praksa nije samo za rođendane zaposlenih – Jelen piše zahvalnice, čestitke za jubilej, praznične čestitke i piše deci svojih zaposlenih kad su bolesna, što je stvorilo kulturu saosećanja u celoj kompaniji, izjavila je direktorka kompanije za marketinške komunikacije Aleksandra Gort.

„To je takođe nešto što uopšte ne mora da košta. Kada sam čuo da zapsoleni na terenu rade neka dobra dela, ja im se ponovo obraćam pismeno i pošaljem zahvalnicu, tako da osoba zna da ih poštujemo i da njihov trud ne prolazi neopaženo“, rekao je on.

Ovo što Jelen radi apsolutno ima poentu. Stručnjaci za karijeru kažu da su najbolji rukovodioci (direktori) oni koji često daju pozitivnu povratnu informaciju zaposlenima koji naporno rade.

Različite ankete su pokazale i da će neki dobri radnici napustiti posao ako se njihov trud ne ceni i ne prepoznaje dovoljno.

Izvor: BIZLife

Foto: Pixels