Uticajni blogeri o blogovanju: Kako da bez novca napraviš nešto veliko

PinterestFacebookTwitterShare

Foto: Printscreen/Twitter/DedaBor

Na panelu drugog i ujedno poslednjeg dana konferencije “Content experience” imali smo priliku da čujemo mišljenja “influensera” u Srbiji, odnosno uticajnih pojedinaca na internetu, čiji se videi, članci i fotografije gledaju, komentarišu i dele u velikom broju, i čije se mišljenje uvažava od strane njihove ciljne grupe.

Milan Inić, na Jutjubu (Youtube) ima svoj kanal “Yasserstain” koji prate stotine hiljada (pre svega mladih) ljudi smatra da

“Jutjub omogućava da sa nimalo sredstva napraviš nešto veliko i za to je potrebna „samo“ ideja.“

Ipak, Inić, kao i modna blogerka Anastasija Đurić slažu se da je za ideju a pogotovo za realizaciju često potrebno i nekoliko nedelja.

Kada je reč o motivima za blogovanje, Dragan Varagić online strateg, bloger i profesionalni predavač, vrlo jasno ističe:

“Nemojte da radite nešto ako ne znate ZAŠTO. To se posebno odnosi na one koji imaju poslovne tendencije u blogovanju.”

Oko pitanja “Da li je potrebna da kompanija (osoba) bude prisutna na svim društvenim mrežama?” mišljenja se razlikuju. Dunja Vujičić, ispred startup platforme za internet marketing – “BeeShaper”, smatra da prvo sebi treba da postavimo pitanje: “Gde je publika i na kojim društvenim mrežama MOJA publika pretražuje?” i onda se odgovor sam nameće.

Varagić pak smatra da je najveća tajna na internetu da sve testiraš. “Probaj što više možeš (u ovom slučaju društvene mreže) a onda vidi šta ti odgovara. Pazi i na to koliko ćeš vremena da uložiš, a koliko će to da ti se vrati.

Blogeri se slažu u tome da je jedina autocenzura u tome što ne žele da prikazuju svoj privatni život.

Izvor: BIZLife

Foto: Printscreen/Twitter/DedaBor

Piše: N.V.