„BMW Presidents Award“ za Delta Motors treću godinu za redom

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „BMW Presidents Award“ za Delta Motors treću godinu za redom

    Delta Motors, kao generalni uvoznik i distributer za BMW i MINI vozila za Srbiju i Crnu Goru, po treći put za redom osvojio je nagradu BMW Presidents Award.

    Ta nagrada, kako je saopšteno, predstavlja prestižno i najviše priznanje koje BMW grupacija dodeljuje svojim partnerima.

    To priznanje podrazumeva kompleksan sistem ocenjivanja celokupnog poslovanja – od radnih standarda, uvedenih inovacija, rezultata poslovanja svih segmenata, do nezavisno sprovedenog ispitivanja zadovoljstva klijenata.

    Delta Motors je, zahvaljujući čvrstom dugogodišnjem partnerstvu sa BMW grupacijom, ali i implementacijom najsavremenijih BMW standarda i „BMW Future Retail“ programa u Srbiju uveo najviše standarde poslovanja.

    Uvođenjem „Virtual Reality“ koncepta u prodaju u okviru ovog programa, postao jedno od prvih tržišta u svetu u čijem je prodajnom salonu moguće konfigurisati vozilo na ovaj način. BMW grupacija je prepoznala Delta Motors kao odlučnog partnera i kompaniju čiji je tim spreman da iznese savremene i kompleksne projekte.

    „Naša strategija je da klijenta postavimo u fokus apsolutno svakog zaposlenog u našoj kompaniji. Pri tome nije reč o tradicionalnom pristupu ‘klijent je uvek u pravu’, već o daleko kompleksnijem, potpuno personalizovanom tretmanu, kao i na predviđanju potreba i prevazilazenju očekivanja klijenta. Iako su naše investicije u edukacije, digitalizaciju i modernizaciju naših salona i servisa značajne, mislim da razlog zbog kojeg smo dobili ovu nagradu treću godinu za redom, leži upravo u ovakvom pristupu, i to samu nagradu za nas čini još vrednijom.“ rekla je generalna direktorka kompanije Aleksandra Đurđević.

    BMW grupacija predstavila je poslovanje kompanije Delta Motors drugim BMW tržištima kao primer dobre prakse zbog svih inovacija koje su uvedene, a posebno tokom 2018. godine kada je predstavljena BMW-ova luksuzna klasa i poseban deo BMW salona, kao i originalan pristup klijentima i izgled MINI i BMW Motorrad salona. Nezavisni rezultati „Mystery shopping“-a svrstali su Srbiju među vodeća BMW tržišta u svetu kada su promocije i tretman klijenata u pitanju.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE