Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Brend koji pomera granice

    Piše: Mladen Vasić, direktor Službe za odnose sa javnošću i marketing AIK banke


    U dinamičnom okruženju dirigovanom intenzivnim tehničko-tehnološkim rešenjima, sa jedne strane, i ambicioznim poslovnim ciljevima, sa druge strane, otvara se veliki prostor stvaranju uspešnih inovacija i smelih poslovnih odluka. Inovacije koje kompanije implementiraju i koje su u službi opšteg zadovoljstva klijenata tržište brzo prepoznaje i ovakav pristup ima veoma pozitivan uticaj na odnos prema samom brendu. Ovo je, zapravo, i filozofija koja leži u osnovi građenja jake tržišne prepoznatljivosti brenda AIK banka. Ako za brend kažemo da je uspešan kada klijentovo iskustvo odgovara datom obećanju, tada, svakako, možemo reći da je AIK banka brend koji ubrzano pomera granice očekivanja.

    Upravo vođeni ovakvim pristupom ka inovacijama, prva smo banka u Srbiji koja je uspela da tehnički omogući uslugu podizanja gotovine prilikom plaćanja platnim karticama na prodajnim mestima u maloprodaji. Zajedno sa partnerima na ovom projektu ‒ Mastercardom i NIS Gazprom Neftom, uspeli smo da za kratko vreme omogućimo ovu povoljnost klijentima u čitavoj maloprodajnoj mreži od preko 300 benzinskih stanica širom Srbije. Ovim rešenjem AIK banka stavlja u prvi plan savremene potrebe svojih klijenata, nudeći im mogućnost da do svog novca dođu na siguran, brz i efikasan način, bez odlaska do poslovnice ili traženja najbližeg bankomata.

    U Beogradu smo, sa partnerima na ovom projektu, omogućili beskontaktno plaćanje platnim karticama u vozilima javnog gradskog prevoza, a uskoro će se ovo rešenje implementirati u još nekim gradovima Srbije. AIK eWallet je jedno od prvih rešenja na našem tržištu beskontaktnog plaćanja mobilnim telefonom na mestima prodaje. Ovo su samo neki od brojnih projekata u kojima smo trenutno lideri na našem tržištu, a intenzivno radimo na pripremi novih inovativnih rešenja.

    Razvoj tehnologija kompanijama je doneo daleko edukovanije i zahtevnije klijente, pa je digitalizacija postala imperativ. Digitalno bankarstvo predstavlja proces u kome se stalno razvijaju tehnologije i unapređuju poslovni modeli, a ponuda je usmerena na unapređenje servisa ka klijentima. U svakom trenutku klijentima je mogućnost pregleda čitavog tržišta praktično na dlanu, što značajno doprinosi transparentnosti tržišta, povećanju konkurentnosti, ali i podizanju opšteg nivoa kvaliteta ponude proizvoda i usluga.

    Tradicionalni model organizacije i bankarstva se menja, a potencijali novih tehnoloških rešenja dovode i do novih ponuda na globalnom tržištu, kao što su Google Pay, Apple Pay, Samsung Pay i sl. U klasičnom bankarstvu, procenat keš kredita i drugih proizvoda koji se plasiraju putem digitalnih kanala u značajnom je porastu. Sve ove promene navele su banke da u planovima za naredne godine poslovanja kao prioritet zacrtaju uvođenje ili unapređenje digitalne transformacije. Ako kažemo da na digitalnu transformaciju utiču tri činioca: brzina, inovativnost i fleksibilnost organizacije, jedna od naših prednosti svakako je i to što upravo ove karakteristike odlikuju način našeg poslovanja.

    AIK banka ne pomera samo granice u svetu inovacija. Ono što u punom svetlu oslikava našu poslovnu filozofiju jeste da smo postali prva domaća banka koja je uspešno zakoračila na tržište Evropske unije akvizicijom Gorenjske banke u Sloveniji. U kratkom vremenskom periodu, za nekoliko godina, AIK banka je uspela da od lokalnog brenda prevaziđe nacionalne okvire i postane prva domaća banka koja u svojim ključnim strateškim ciljevima ima širenje poslovanja na regionalnom nivou. Što je još važnije, ti ciljevi se već uspešno ostvaruju.

    Istovremenim građenjem imidža na modelu regionalnog širenja poslovanja, držanjem jasnog fokusa na pravovremenom otkrivanju potreba klijenata, uz kontinuirano uvođenje inovativnih finansijskih usluga i proizvoda u najrazličitijim segmentima poslovanja ‒ AIK banka intenzivno nastavlja da gradi imidž prepoznatljive i pouzdane bankarske institucije u ovom delu Evrope.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE