Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Britanci „stežu kaiš“

    Više od trećine Britanaca verovatno će smanjiti velike kupovine nakon referendumske odluke o izlasku iz Evropske unije, pokazalo je u sredu istraživanje agencije Ritejl Ekonomiks (Retail Economics). Istraživanje, koje je sprovedeno nakon prošlonedeljnog referenduma među 2.000 građana Britanije, pokazalo je da će njih 37 odsto verovatno smanjiti potrošnju na velike kupovine, kao što su novi televizori, nameštaj i slično, a smanjiće i potrošnju na godišnjim odmorima.

    „Rezultati naše ankete ‘Istraživanje stavova potrošača’ pokazuju zabrinutost za budućnost privrede, ličnih finansija i rast troškova života, što će verovatno prigušiti poverenje i potrošnju potrošača“, ističe Ričard Lim, izvršni direktor grupe Ritejl Ekonomiks.

    Istraživanje je takođe pokazalo da je troje od petoro Britanaca zabrinuto za izglede britanske privrede nakon odluke o izlasku iz Unije i da smatraju da će ‘Brexit’ imati negativne posledice za njihove lične finansije.

    „Nadalje 58 odsto kazalo je da će se sada suzdržati od kupovine neegzistencijalnih proizvoda, a naše analize upućuju na to da će najteže biti pogođena područja koja se bave elektronikom i proizvodima za domačinstva“, rekao je Lim.

    „Imajući u vidu da je potrošački sektor dosad bio pokretačka snaga privrednog oporavka, teško je proceniti šta može nadoknaditi usporavanje potrošnje“, zaključio je Lim, prenosi Seebiz.

    Izvor: Seebiz

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE