Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Brnabić: Pucanje asfalta na auto-putu kroz Grdelicu NEDOPUSTIVO, ali NIJE KATASTROFA

    Premijerka Srbije Ana Brnabić izjavila je u Beogradu da nije dopustivo pucanje asfalta na autoputu kroz Grdeličku klisuru nedugo posle njegovog otvaranja, ali je ocenila i da ta situacija ne predstavlja katastrofu.

    Upitana kako je taj deo autoputa mogao da dobije upotrebnu dozvolu i da li će neko odgovarati zbog pojavljivanja naprslina na površinskom sloju asfalta, Brnabić je rekla i da „nije nadležna za odgovornost“ i izrazila nadu da će odgovorni biti sankcionisani.

    „Ja nisam nadležna za odgovornost, već pravosuđe, tužilaštvo. Ne mislim da je situacija bila katastrofa, jer nisu bili ugroženi životi, nema materijalne štete za korisnike autoputa. To će biti sanirano i nadam se da će odgovorni biti sankcionisani“, kazala je Brnabić na zajedničkoj konferenciji za novinare posle razgovora s predsednicom Republike Srpske Željkom Cvijanović.

    Cvijanović je kazala da RS ne može da bude odgovorna za propuste privatnih kompanija iz tog entiteta BiH, kao što je firma Integral inženjering iz Laktaša,  koja je bila izvođač radova na autoputu kroz Grdeličku klisuru.

    Izvor: Beta

    Foto: Koridori Srbije

    What's your reaction?

    Komentari

    • Bor Boranin

      ČAROBNA GRADNJA AUTOPUTEVA? Ministarka prof. dr dipl. ekonomiusta Zorana Mihajlović, nije se čulo da je plagijator kao nekih članova svog klana, najavila je da će kompletan južni krak Koridora 10 ka Bugarskoj biti završen na jesen, ali je posebno istakla probleme koje Vlada Srbije i Koridori Srbije imaju sa grčkom kompanijom „Aktor“. Prvo ministarka i Vlada imaju problem, ne samo sa kompanijom „Aktor“, već i sa sobom. Naime, koridor 10 se gradi više od 30 godina, košta građane kao Sv. Petra kajganu. Rušenje brda, pucanje asfalta (tanko, pa puca, bolest nasleđena od Mrke, svojevremeno Zoka ga napala zbog slične pojave), projektovanje i doprojektovanja desetinu puta, amaterizam u projektovanju i gradnji. Autoput biće završen na jeseni, uz božiju pomoć, a problemi će ostati i pored angažovanja svetskih firmi, no kojih? Maršal.s kim se upoređuje vođa, gradio taj put domaćom radnom snagom, krampom, lopatom i kolicima sa drvenim točkom, u ono vreme niti se rušio, niti pao, a rušili ga “(ne)prijatelji iz NATO” formacije. Koliko smo radikalno-napredni i savršeni pokazaćemo? Problemi sa novopuštenim autoputem, po pitanju kvaliteta gradnje , nisu završeni. Bojim se da ne traju koliko godina je građen (30).

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE