Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Današnji mladi ljudi „žive” internet

    Boris Bajčetić je Digital & BTL Marketing Manager u kompaniji Dexy Co, a kao prvo pitanje za ovaj intervju nametnulo se sledeće.

    Kome „Dexy Co” prodaje: deci ili roditeljima? 😊 Kome više pridajete pažnje kada su marketinške aktivnosti u pitanju?

    Prirodno je da su sve marketinške aktivnosti čiji je primarni cilj prodaja okrenute ka roditeljima, ali posebnu pažnju posvećujemo deci, jer su ona u fokusu našeg poslovanja, i to kroz brojne zabavne i edukativne aktivnosti u kojima mogu da učestvuju sa svojim roditeljima – radionice, turniri, nagradni konkursi i sl. U tom smislu, nastojimo da pratimo svetske trendove i da im ponudimo uvek nove i kvalitetne sadržaje.

    „Dexy Co” je već „zagazio” u onlajn prodaju. Kakva su vaša iskustva na tom polju? Koliko je za vas onlajn prodaja važna?

    „Dexy Co” veb-sajt je nastao pre više od jedne decenije, a internet prodavnica, u pravom smislu, postoji već skoro pet godina. Početak je bio skroman, ali stalnim unapređivanjem poslovnih procesa, uvođenjem novih načina plaćanja i primenom dobrih praksi iz naše industrije učinili smo da danas to bude jedna respektabilna prodavnica sa značajnim prometom i dvocifrenom godišnjom stopom rasta, koja višestruko premašuje prosečnu stopu rasta e-komerc tržišta u Srbiji.

    Onlajn trgovina je veoma značajna, jer današnji mladi ljudi „žive” internet, za njih u tom svetu nema nepoznanica, a kada i sami postanu roditelji, preferiraće upravo takav način kupovine.

    Da li je danas lakše prodati onlajn ili u samim prodavnicama?

    Iako je onlajn trgovina komfornija jer kupcima štedi vreme (i novac), prodaja putem interneta je i dalje za nijansu komplikovanija, pre svega, zbog još uvek prisutnog nepoverenja kupaca prema ovom načinu kupovine. Međutim, moram naglasiti da se situacija u proteklih nekoliko godina umnogome popravila, najpre zahvaljujući konstantnoj edukaciji koju sprovode svi e-komerc akteri na našem tržištu, uključujući i resorno ministarstvo.

    Na šta vi u svom poslu obraćate najviše pažnje? Šta je danas najvažnije u marketingu?

    Budući da se u svetu digitalnog marketinga stvari brzo odvijaju, nastojim da idem u korak sa svim trendovima i inovacijama i da ih primenjujem u svakodnevnom poslovanju, sa ciljem postizanja još boljih prodajnih rezultata.

    Smatram da je upravo to ono što treba da karakteriše marketing u budućnosti – da prati promene i da bude prilagodljiv.

    Koliko su vama, kao kompaniji, važne društvene mreže i za šta vam one služe – za promociju, prodaju?

    Društvene mreže su veoma značajne za kompaniju jer se pokazalo da naši kupci najradije obavljaju komunikaciju sa nama upravo ovim putem. One su neka vrsta info-pulta u virtuelnom svetu. Osim što služe za zabavu, one su svojevrsni korisnički servis preko koga se kupci informišu, ali su i moćan kanal prodaje.

    ___________________________________________________

    Budućnost marketinga: tehnologija ili ljudi?

    Iako najavljene tehnologije deluju impozantno i čini se da će na savršeno precizan način pronalaziti naše idealne kupce, smatram da marketing u budućnosti, ipak, treba da bude više okrenut ljudima i da im omogući da oni sami pronađu nas time što će im ponuditi sadržaje sa kojima mogu da se identifikuju.

    Izvor: BIZLife magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE