Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    DHL dobitnik sertifikata “zaštićeni potrošač”

    Kompanija DHL Srbija osvojila je žig „Zaštićen potrošač“, koji izdaje Republička unija potrošača, kao dokaz uspostavljanja najviših standarda poslovanja. U procesu sertifikacije, sertifikaciona kuća Globalsert je analizirala procese i procedure rada kompanije DHL i zaključila da je ova kompanija uspostavila društveno odgovorno poslovanje i da kontinuirano unapređuje i vodi brigu o korisnicima – potrošačima, životnoj sredini, bezbednosti i zdravlju na radu zaposlenih.

    “Republička unija potrošača svojim angažovanjem u vidu odgovarajučih edukacija, značajno je doprinela da se kompanija DHL International Beograd osposobi u primeni standarda u navedenim oblastima” izjavio je Dr. Denis Perinčić, predsednik upravnog odbora.

    Direktor kompanije DHL u Srbiji Darko Babić istakao je da je dobijanjem žiga “Zaštićen potrošač” ova kompanija pokazala da vodi računa o zadovoljstvu korisnika usluga.

    “Mi smo kontinuirano posvećeni stalnom unapređivanju poslovanja. Ulažemo velike napore da održimo nivo kvaliteta na koji su naši klijenti navikli i tu nema odstupanja.  Poslovne relacije sa klijentima su nam temelj našeg poslovanja I poverenja koje već decenijama gradimo u Srbiji”, navodi Babić.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE