Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Digitalne usluge čine život jednostavnijim

    Ogromna većina, čak 91 odsto transakcija klijenata u platnom prometu, obavlja se preko elektronskih i digitalnih aplikacija, pokazali su podaci ProCredit banke.

    U prvih godinu dana prebačeno je 75 odsto svih gotovinskih transakcija banke na samouslužne zone, koje rade 24 sata sedam dana u nedelji. Činjenica da broj elektronskih transakcija konstantno raste govori o tome da građani imaju poverenja u ovu vrstu usluge.

    „Podaci pokazuju da je internet bankarstvo u Evropi u snažnom zaletu, pa je tako u Srbiji prošle godine ovu vrstu usluga koristilo više od 20 odsto bankarskih klijenata. ProCredit Direct je dobitno rešenje, i za banke i za klijente, jer je to tehnologija koja svima donosi značajne prednosti i uštede“, rekao je član Izvršnog odbora ProCredit banke Igor Anić.

    Za korišćenje modernog digitalnog bankarstva u ProCredit banci je potreban otvoren Total račun, uz koji  klijenti dobijaju besplatnu karticu, internet i mobilno bankarstvo sa neograničenim brojem plaćanja bez provizije, povoljne investicione i stambene kredite, mogućnost da svojom štednjom upravljaju online, kao i da koriste atraktivan Flex minus u visini do dve mesečne plate.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE