Digitalne usluge čine život jednostavnijim
Ogromna većina, čak 91 odsto transakcija klijenata u platnom prometu, obavlja se preko elektronskih i digitalnih aplikacija, pokazali su podaci ProCredit banke.
U prvih godinu dana prebačeno je 75 odsto svih gotovinskih transakcija banke na samouslužne zone, koje rade 24 sata sedam dana u nedelji. Činjenica da broj elektronskih transakcija konstantno raste govori o tome da građani imaju poverenja u ovu vrstu usluge.
„Podaci pokazuju da je internet bankarstvo u Evropi u snažnom zaletu, pa je tako u Srbiji prošle godine ovu vrstu usluga koristilo više od 20 odsto bankarskih klijenata. ProCredit Direct je dobitno rešenje, i za banke i za klijente, jer je to tehnologija koja svima donosi značajne prednosti i uštede“, rekao je član Izvršnog odbora ProCredit banke Igor Anić.
Za korišćenje modernog digitalnog bankarstva u ProCredit banci je potreban otvoren Total račun, uz koji klijenti dobijaju besplatnu karticu, internet i mobilno bankarstvo sa neograničenim brojem plaćanja bez provizije, povoljne investicione i stambene kredite, mogućnost da svojom štednjom upravljaju online, kao i da koriste atraktivan Flex minus u visini do dve mesečne plate.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo