Digitalno oglašavanje u SAD će ove godine prvi put nadmašiti tradicionalno
Potrošnja na digitalno oglašavanje ove godine će u Sjedinjenim Američkim Državama prvi put nadmašiti izdvajanja za oglase u tradicionalnim medijima, pokazalo je najnovije istraživanje specijalizovane firme eMarketer.
Izdvajanja na digitalne oglase će ove godine u SAD porasti 19 odsto, na 129,34 milijarde dolara, uz udeo u ukupnoj potrošnji od nekih 54 odsto, procenjuju u eMarketeru.
Najveći udeo u digitalnom oglašavanju imaće mobilni segment – čak dve trećine, odnosno oko 87,06 milijardi dolara, pokazuje izveštaj.
“Zbog postojanog preusmeravanja pažnje potrošača na digitalne platforme oglašivači su se našli na prekretnici – prisiljeni su da se okrenu digitalnim medijima kako bi postupno povećali doseg i prihode”, rekla je direktorka firme Monika Peart.
Tako bi se potrošnja na televizijske oglase ove godine trebala smanjiti za 2,2 odsto na 70,83 milijardi dolara, s obzirom da neće biti “krupnih” događaja poput Olimpijskih igara ili svetskih prvenstava, procenjuju u eMarketeru.
Smatraju da će predsednički izbori u SAD u 2020. verovatno dovesti do rasta televizijskog oglašavanja, ali da će se posle toga silazni trend nastaviti.
Oglašavanje u štampanim medijima ponovo će ove godine zabeležiti snažan pad, za dodatnih 17,8 odsto.
Izvor: BIZLife/Seebiz
Foto: Pixabay