Direktorka modnog brenda otkriva pravilo za kupovinu odeće za posao (koje bi svi trebalo da prate)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Direktorka modnog brenda otkriva pravilo za kupovinu odeće za posao (koje bi svi trebalo da prate)

    Sara LaFlur (Sarah LaFleur) osnovala je modni brend „MM.LaFleur“, na čijem je i čelu. Ovaj brend odeće dizajniran je specijalno za zaposlene žene. LaFlur, čije rasprodate haljine ponekad čeka i po 1.600 žena, ima sjajno pravilo kada je reč o kupovini i odabiru odeće za posao – a koje mogu da primene svi zaposleni – muškarci i žene.

    Ona ovo pravilo zove „40/40/20“, i o njemu za „Business Insider“ kaže: „Naša filozofija 40/40/20 zasniva se na ideji ormara izbalansirane odeće. Kao opšte pravilo ustanovili smo da idealni ormar koji čini poslovna odeća, treba da se sastoji od: svakodnevnih komada – 40 odsto, sofisticiranije odeće – 40 odsto, i odeće koja ostavlja utisak – 20 odsto.“

    Svakodnevni komadi

    Prema LaFlurovoj, „svakodnevni komadi“ uključuju vašu najudobniju i najprijatniju odeću koja je prikladna i za posao. To može da bude udoban kardigan i kvalitetna pamučna majica za žene, kao i jednostavnije suknje i haljine, a za muškarce ležernija košulja.

    Sofisticiranija odeća

    LeFlur pod ovim pojmom podrazumeva odeću koja lako prelazi iz dnevne u noćnu varijantu. Dakle, to je odeća u kojoj ćete se odlično osećati na sastancima, ali i na večeri ili koktelu. Bela košulja i suknja, sako i pantalone, savršeno skrojena haljina, besprekorna bluza…

    Odeća koja ostavlja utisak

    To su oni specijalni komadi odeće koji vas čine nezaustavljivim,“ rekla je LaFlur, i dodala: „Savršeni su za velike prezentacije, važne sastanke, govore, i sve događaje na kojima želite da vas primete i zapamte.“ Postoje mnogi otmeni komadi koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim, i na njima se ne sme štedeti. Ipak, i crveni sako, crvena haljina ili suknja, takođe mogu da ostave jak utisak.

    LaFlur zaključuje da je “40/40/20 filozofija” pre neka vrsta vodiča nego strogog pravila koje se mora poštovati. „Razvili smo ovu filozofiju da bismo pomogli ženama da naprave balans u ormaru tako da imaju pravi miks komada, koji će im se naći u svakoj prilici.

    Nema sumnje, uz ovo pravilo više nikada nećete ujutru stajati pred prepunim ormarom dok već uveliko kasnite na posao, sa pričom: „Nemam šta da obučem.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE