Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    dm i ove godine donira sredstva u humanitarne svrhe na Crni petak

    Dok se kupci širom sveta spremaju na najluđe popuste u godini na čuveni „Black Friday“, kompanija dm drogerie markt treću godinu zaredom daje novo značenje ovom danu. Tako će i ovog poslednjeg petka u novembru drogerijski lanac usmeriti pet odsto od celokuponog prometa tog dana narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.

    Ovaj globalno popularni dan u kompaniji dm nosi naziv Giving Friday, a navedenu inicijativu drogerijski lanac sprovodi na nivou cele dm Grupe pod sloganom Giving is the new black.

    Ponosni smo što je akcija Giving Friday postala naš prepoznatljiv znak i što imamo priliku da učinimo da se i naši sugrađani ovog dana osećaju dobro – jer verujemo da posebnu energiju donosi saznanje da ste određenim činom pomogli nekome. Mi to činimo svakodnevno i to je ono što nas pokreće. Zadovoljstvo nam je što imamo mogućnosti da kontinuirano doprinosimo boljitku našeg društva, kao i da skrećemo pažnju zajednice na teme koje su istinski važne. Izabrali smo ovaj dan koji simboliše potrošački mentalitet društva u celom svetu, kao priliku da pokažemo koliko je malo potrebno da nekoga usrećimo, istakla je direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija Alexandra Olivera Korichi.

    Lanac dm pokrenuo je takozvani Giving Friday 2019. godine prikupivši tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova. Prošle godine dm je u ovoj akciji usmerio tri miliona dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, koje će, kao što je spomenuto, i ovoga puta dobiti podršku kompanije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: dm drogerije

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE