Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Do novih kupaca uz podršku NLB Banke

    NLB Grupa je u maju pokrenula projekat, Okvir Podrške, konkurs u okviru kojeg malim privrednicima, preduzetnicima, mikro i malim preduzećima i gazdinstvima iz celog regiona doniramo oglasni prostor, kako bismo im pomogli da lakše dođu do svojih kupaca, odnosno korisnika i ponovo pokrenu svoje poslovanje. Na taj način, grupa je podržala stotine preduzetnika na teritoriji bivše Jugoslavije, na svim tržištima na kojima je prisutna.

    U Srbiji, na konkursu je učešće uzelo 115 malih privrednika, a nakon javnog glasanja na internet prezentaciji banke, nagradu u vidu paketa oglasnog prostora osvojilo njih 30 iz svih krajeva Srbije i različitih delatnosti. Neki su tek počeli poslovanje kada je epidemija koronavirusa pogodila Srbiju, dok je iza nekih dugogodišnje poslovanje. Ali svi kandidati imaju nešto zajedničko – njihov posao je trpeo zbog epidemije i potrebna im je promocija da bi ponovo pokrenuli svoj biznis. NLB Banka im je, u okviru aktivnosti u segmentu društvene odgovornosti, pomogla ustupanjem oglasnog prostora, jer je razumela da im je u aktuelnoj situaciji podrška više nego potrebna. Ali i svako od nas može da im pomogne. Kupovinom lokalnih proizvoda, korišćenjem usluga malih privrednika iz svog okruženja svako od nas može da podrži domaću malu privredu, koja predstavlja najvažniji generator rasta ekonomije, radnih mesta, ali je i najviše osetila posledice krize izazvane COVID-19. Pomozimo im zajedno, jer zajedno smo jači.

     

    Dizajn sa Vašim likom – #EGOBALLERINA by Ana Cvejić – Idea Boutique, je slogan kampanje multidisciplinaronog dizajn studija u Beogradu koji je NLB Banka podržala u okviru ovog projekta. Unikatni Ego Ballerina printovi na cipelama, nameštaju i enterijeru krasili su kako digitalna rešenja, tako i siti lajtove širom prestonice. „Vredna kampanja i poverenje koje je mom dizajnu iskazala NLB Banka doprinela je dodatnom imidžu mog studija, veliku posećenost sajtu i, nadamo se, novim klijentima kako u Srbiji tako i u regionu“ kaže Ana Cvejić, koja je osnovala Idea Boutique i Ego Ballerina brend.

     

    Među nagrađenima se našao i dom za brigu o starima „Vitae Residence“ čiji direktor, Boško Stanojlović, kaže: „Kao luksuzni dom za brigu o starima, počeli smo sa radom prošle godine i to vrlo uspešno, a onda je došla korona i mi smo se, imajući u vidu da se bavimo brigom o jednoj izrazito rizičnoj kategoriji, suočili sa zaista ozbiljnim izazovima. Puno nam znači promocija koju nam je obezbedila NLB Banka i verujem da smo sada značajno vidljiviji na tržištu“.

     

    Među dobitnicima je i gazdinstvo koje se bavi stočarstvom na neuobičajen način „Gazdinstvo Ivanov, smešteno između Parka prirode „Stara planina“ i Specijalnog rezervata prirode „Jerma“,  nastoji da putem proizvodnje izuzetno cenjenog magarećeg mleka i izradom sapuna poveća upotrebnu vrednost i obezbedi opstanak magaraca koji predstavljaju jednu od najmalobrojnijih vrsta domaćih životinja u Srbiji. Gazdinstvo „Magi – Dimitrovgrad“ je otvoreno za individualne i grupne posete kako bi što veći broj dece i odraslih bio upoznat sa značajem očuvanja starih rasa domaćih životinja“ Sergej Ivanov, gazdinstvo Magi – Dimitrovgrad.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Komentari

    • Aleksandar Milanović

      Zdravo, Fenomenalan primer društveno odgovornog poslovanja i inovativnog , proaktivnog i zdravog marketinga. Školski primer pozitivnog iskoraka na tom polju (ne)delovanja u Srbiji. Svaka pohvala idejnim tvorcima i kreatorima ove avangarda jednostavne akcije. Blago NLB banci na ovakvim kreatorima boljeg sutra za nju i njene klijente. Svakako primer POZITIVNE prakse CSR i conekt marketinga za primer. Svako dobro, Aleksandar Milanović Prokuplje

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE