Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dobitnik Pulicerove nagrade kaže da oni koji najbolje rade prate isti princip

    Isprobavajte stalno nove načine rada, eksperimentišete, pokušavajte, proveravajte. Uljuljkavanje ne vodi ka napredovanju.

    Ako postoji ključ za produktivnost i bolji rad, onda ga je Čarls Dahig (Charles Duhigg) otkrio. On je proveo nekoliko godina istražujući nauku o produktivnosti i uspehu kako bi pripremio svoju novu knjigu „Smarter Faster Better“. Ono što je naučio jeste da ne postoji jedna strategija koja funkcioniše za svakoga sve vreme, već je svi na isti način traže, prenosi Business Insider.

    U skorijoj epizodi „The James Altucher Show“, Dahig je objasnio zašto je ovakva ideja bitna. Najproduktivniji ljudi, kaže on, oni su koji prepoznaju da treba da isprobavaju različite načine rada.Ono što najproduktivniji ljudi nastoje da rade jeste ciklus prolaženja kroz različite sisteme rada i onda obraćaju pažnju na onaj način koji najbolje funkcioniše,“ rekao je.

    Oni pristupaju životu kao nizu eksperimenata.

    Na primer, mogu da probaju meditaciju nedelju dana i da shvate da je to dosadno (Dahig je priznao da se on tako oseća). Ono što sledeće mogu da probaju jeste da spavaju osam sati noću i shvate da im ne treba toliko za odmor. Onda mogu da pokušaju da pojačaju svoj režim vežbanja i shvate da to jeste od pomoći.

    Poenta je da se konstantno eksperimentiše u životu i da se napreduje. Produktivni ljudi nisu obeshrabreni kada određeni sistem ne funkcioniše – umesto toga oni to vide kao iskustvo učenja.

    Ako sebe ne gurate do tačke kada vam se desi da omašite makar i malo, ne eksperimentišete dovoljno,“ kaže Dahig.
    Zaključak leži u tome da sve korake koje preduzimate na putu ka postizanju ličnih i profesionalnih ciljeva treba da gledate kao dragocena iskustva.

    Na primer, vaš cilj jeste da proširite mrežu svojih kontakata. Dahig kaže da ako imate čudnu konverzaciju sa strancem ali na kraju naučite nešto novo, onda možete da vidite taj kontakt kao nešto na šta treba da budete ponosni, a ne kao na promašaj.
    Dahigova zapažanja sugerišu da je produktivnost više proces nego kao krajnji cilj – i što pre to shvatite bićete uspešniji.

    Izvor: BIZLife

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE