Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Donacije kompanije Mars Crvenom krstu: Slatka zahvalnica zdravstvenim radnicima i volonterima

    Kompanija Mars, koja stoji iza nekih od najomiljenijih svetskih brendova, donirala je 27.000 proizvoda, čokoladica Mars, Snikers i M&M’s, Crvenom krstu Srbije. Donaciju vrednu više od 1,5 miliona dinara, Crveni krst Srbije proslediće prvenstveno zdravstvenim radnicima u čitavoj zemlji kao znak zahvalnosti za njihovu izuzetnu posvećenost i  zalaganje u borbi protiv korona virusa. Zahvalnica za uloženi trud i pokazanu solidarnost u vidu slatkih paketa biće uručena i volonterima Crvenog krsta Srbije.

    Moje kolege zdravstveni radnici kao i moji saradnici volonteri i zaposleni u Crvenom krstu svakoga dana su nesebično pokazivali koliko je važna ljudska solidarnost, humanost i lično požrtvovanje. Drago mi je da ste i vi to prepoznali i da ste za svog partnera izabrali najstariju humanitarnu organizaciju koja u Srbiji postoji 144 godine. U  različitim  krizama, nevoljama i teškim vremenima Crveni krst Srbije je mogao da pruži pomoć najranjivijim kategorijama našeg stanovništva poštujući svoje osnovne principe – humanost, nepristrasnost, neutralnost, nezavisnost, univerzalnost, dobrovoljnost i jedinstvo, ali i zahvaljujući dobrim namerama donatora i angažovanju volontera Crvenog krsta. Tokom trajanja vanrednog stanja u Srbiji u 165 organizacija Crvenog krsta u gradovima i opštinama bilo je  angažovano  2.823 volontera i 685 zaposlenih Crvenog krsta koji su svakodnevno prosečno prelazili  po 1.821 kilometara  da bi stigli do 352.904 građana Srbije kojima je neka vrsta pomoći bila potrebna“, izjavio je prof. dr Dragan Radovanović, predsednik Crvenog krsta Srbije.

    Na globalnom nivou, kompanija Mars izdvojila je 20 miliona dolara u novcu i proizvodima za podršku stotinama zajednica u kojima posluje, kao i zajednicama od kojih nabavlja sirovine, a koje su najviše pogođene pandemijom COVID-19.

    U kompaniji Mars verujemo da svet kakav želimo da vidimo sutra, počinje sa načinom kako poslujemo danas. Zbog toga smatramo da je važno da podržavamo jedni druge i verujemo da kompanije imaju veliku odgovornost u ovim neobičnim okolnostima. Naš pristup u radu tokom pandemije COVID-a bio je i ostaće i dalje da osiguramo sigurnost i dobrobit naših saradnika, i brinemo o našim zajednicama. U ovoj krizi smo zajedno i neophodno je da svi damo svoj doprinos u borbi da se situacija u svetu što pre vrati u normalu„, istakao je Predrag Milinčić, regionalni direktor kompanije Mars.

    Kompanija Mars pridružila se i humanitarnoj akciji #WakeUpCall koju u Srbiji organizuje Marketing Mreža, i u saradnji sa ostalim kompanijama, obezbeđeni su prehrambeni paketi za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje su volonteri svakodnevno distribuirali najugroženijima.

    Kao kompanija koja je u potpunosti u privatnom vlasništvu jedne porodice, Mars je zadržao svojih pet osnovnih principa poslovanja – kvalitet, odgovornost, uzajamnost, efikasnost i sloboda – od nastanka do danas, što se pokazalo kao stub funkcionisanja tokom vanredne situacije u čitavom svetu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE