Efektiva: Putnici čiji su aranžmani otkazani imaju PRAVO na POVRAĆAJ NOVCA

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Efektiva: Putnici čiji su aranžmani otkazani imaju PRAVO na POVRAĆAJ NOVCA

    Povodom ponovnog zatvaranja grčke granice za putnike iz Srbije Udruženje potrošača „Efektiva“ saopštilo je da putnici koji su uplatili aranžmane nakon 15. marta, prema Uredbi o zamenskim putovanjima, imaju pravo na povraćaj novca, te da ne moraju da prihvate zamenska putovanja.

    U saopštenju se navodi da se Uredba o zamenskim putovanjima, koja je doneta krajem aprila, odnosi na otkazana turistička putovanja koja su plaćena delimično ili u celosti do dana 15.3.2020 i agencije nemaju pravo da se pozivaju na Uredbu, već su dužne da putnicima, na njihov zahtev, u celosti vrate uplaćena sredstva.

    Takva obaveza agencija je predviđena članom 106. Zakona o zaštiti potrošača, koji je krovni u ovoj oblasti i čije odredbe se ne mogu umanjiti niti jednim drugim pravnim aktom, poručuju iz Efektive.

    Putnici koji su aranžmane platili posle 15. marta 2020. godine, imaju pravo na povraćaj novca u roku od 15 dana i na osnovu  Zakona o turizmu.

    “Efektiva” kaže da, ukoliko agencija odbije da vrati uplaćeni iznos, putnik može žalbom da se obrati turističkoj inspekciji i da preko udruženja potrošača pokrene potrošački spor u kojem nema trošak plaćanja sudske takse.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE