Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Evo kako ŠOPING I KONZUMERIZAM ugrožavaju vaš uspeh

    Današnje društvo ne može se zamisliti bez velikih kupovina i praćenja najnovijih medijskih trendova. Uvreženo je mišljenje da šoping čini da se osećamo srećnije i zadovoljnije što povećava elan i produktivnost. Ipak, nije tako.

    Osećaj sreće povodom kupovine novih stvari nas drži veoma kratak period, ali na duge staze ne znači ništa. Takođe, kada se osećate loše u životu, materijalne stvari vam ne mogu pomoći niti promeniti vaše raspoloženje, naročito kada često kupujete.

    1. Odvlači vas od svrhe života

    Kupovina zauzima veliki deo vašeg uma i misli koje treba da se usresrede na druge stvari. Već smo pisali o tome da veliki umovi i preduzetnici biraju da nose iste stvari kako ne bi trošili svoju energiju, vreme i novac na kupovinu već ih usmeravali ka uspehu. Problem je što šoping zbog trenutnog užitka čini da vaši moždani impulsi upravo stave konzumerizam ispred obaveza. Najlošija stvar koju možete izjaviti jeste ’Ne mogu da izađem nemam šta da obučem’.

    1. Oduzima vam vreme

    Najgore što možete oduzeti svom stremljenju ka uspehu je vreme. Mislite da vam kupovina ne oduzima mnogo vremana ali zapravo upravo to i radi. Od samog trenutka polaska, parkinga, biranja, plaćanja, kafe u molu, praćenja modnih ili nekih drugih stranica kako biste videli šta je u modi i tako dalje. Nakog silnog razgledanja ogladnite ili se sa nekim nađete i vaše vreme neumitno odlazi. Molovi zamaraju i kada dođete kući niste u stanju da radite ništa.

    1. Trošite dragoceni novac

    Kada je uspeh u pitanju novac zaista jerte dragocen jer ima toliko stvari u koje ga možete uložiti. Takođe, novac vam može omogućiti da manje radite i višak slobodnog vremena ulažete u ostvarenje svojih snova. Koliko često krenete da kupije jednu stvar i izađete sa gomilom kesa u rukama? Bitno je da štedite novac kada ga imate i da ulažete u svoj uspeh koliko god možete.

    1. Zavisnost stvara problem za ubuduće

    Ne samo da ćete trenutno obožavati kupovinu već će ona veoma brzo stvoriti zavisnost, a prodavači će se postarati da to urade što efektivnije raznim popustima, sezonskim sniženjima i karticama za verne kupce. Veoma je važno da shvatite da u 90 posto slučajeva zapravo ništa nije na popustu već da su cene i prvobitno bile visoke. Čuvene ’Loyalty’ kartice postoje samo kako bi se pratila demografija i navike kupaca, te kako bi vam još bolje i na zanimljiviji način mogli prodati još stvari.

    1. Skupljate i šta treba, i šta ne treba

    Pre nego što shvatite, šoping groznica će učiniti da je vaša kuća preplavljena nepotrebnim stvarima i raznoraznim spravama koje nikada niste ni upotrebili. Ovo nagomilavanje u kući loše utiče na vašu psihu i stvara dosta stresa što loše utiče na vaš napredak.

    1. Pravi više posla oko kuće

    Gomila stvari čini da vam kuća bude u haosu. Ukoliko kupite neke stvari koje će obogatiti vaš entreijer to automatski znači da počinje vaše preuređivanje kuće, a čak i najmanji radovi donose puno nereda koji treba čistiti. Vaša energija i kreativan rad treba da budu usresređeni na postizanje uspeha, navodi ’Addicted2success’.

    1. Čini da budete nesrećni i nezahvalni

    Kada shvatite da ste ostali sami sa svojim stvarima i kada shvatite da vam nove krpice ne znače zapravo ništa, postaje nesrećni. Takođe, brzo se navikavate da imate stalno nove stvari stoga zaboravljate da cenije dugotrajne, prave vrednosti. Kada ne kupujete stalno imate vremena da maštate o nečemu, da ga želite i da se trudite oko toga, što su dobre osnove za početak ostvarivanja svojih snova.

    [preporucene_vesti ids=“178215, 228077, 236725″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: printscreen

    Piše: D.G.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE