Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Fashion company poduhvatom u Novom Sadu potvrdio lidersku poziciju

    Fashion company grupa, najveći modni retailer u regionu Jugoistočne Evrope, otvaranjem 10 maloprodajnih objekata u novom šoping molu „Promenada“ u Novom Sadu potvrdila je poziciju regionalnog lidera. Reč je o najprestižnijim brendovima urbane mode među koje spadaju GUESS, REPLAY, CALVIN KLEIN JEANS, LEVI’S, SUPERDRY, STEVE MADDEN, TOMMY HILFIGER, BATA, TIMBERLAND, DIESEL. Centralno mesto zauzima najveći multibrend store na Balkanu – FASHION&FRIENDS.

    “Novi Sad kao drugi po veličini grad u Srbiji od izuzetnog je značaja kao tržište za našu kompaniju i brendove koje zastupamo. Imajući u vidu naš portfolio, vodimo se time da premijum brendovi zaslužuju premijum lokacije, a „Promenada“ šoping centar to svakako jeste. Naša odluka da baš tu otvorimo 11 maloprodajnih objekata na površini od preko 2,200 m² i uložimo 3,1 miliona evra te zaposlimo 70 ljudi rezultat je ozbiljnog istraživanja tržišta. Sa porastom platežne moći u našoj zemlji sigurni smo u uspeh”, izjavila je Jasenka Stekić, direktor za marketing, korporativne komunikacije i razvoj koncepta maloprodaje „Fashion Company“ grupe.

    FASHION&FRIENDS

    Najpoznatiji multibrend koncept store na Balkanu, FASHION&FRIENDS, otvorio je svoju prvu premijum prodavnicu u vojvođanskoj prestonici na 750 kvadrata, sa ponudom od skoro 30 urbanih svetski poznatih brendova poput REPLAY, DIESEL, GUESS, SUPERDRY, LIU JO, MANILA GRACE, LEE, WRANGLER, STEVE MADDEN, CESARE PACIOTTI, DESIGUAL, CAMPER, CALVIN KLEIN UNDERWEAR, TOMMY JEANS,PREMIATA, MOU, INUIKI, UGG, i drugih.

    TOMMY HILFIGER

    Prodavnica se prostire na 195 kvadratnih metara, a njen dizajn odražava globalni prodajni koncept „Tommy Hilfiger“, koji spaja nasleđe brenda sa čistom, modernom završnicom i svetlom, prozračnom estetikom. Enterijer se oslanja na nautički način života – jedna od najdugovečnijih inspiracija čuvenog dizajnera. Nameštaj je načinjen od nerđajućeg čelika, orahovog drveta, visokog sjaja u beloj boji, sa akcentima u prepoznatljivim nijansama iz palete brenda – crvenoj, plavoj i beloj. U ponudi nove prodavnice nalaze se jesenje muške i ženske kolekcije, aksesoar, obuća.

    CALVIN KLEIN JEANS

    Ljubitelje njujorške minimalističke modne scene obradovaće vest da je CALVIN KLEIN JEANS na 135 kvadrata ponudio svoje najuspešnije džins kolekcije i kolekcije donjeg veša. Brend koji pomera granice smelim dizajnom i provokativnim kampanjama poslednje 4 decenije, ponudio je atraktivne komade koje potpisuje modni vizionar Raf Simons.

    LEVI’S

    Američki džins-klasik koji više od jednog veka diktira trendove u kežual modi na 140 kvadrata je predstavio modnu ponudu za večite buntovnike. Legendarni modeli džinsa, „trucker“ jakna koja slavi pola veka postojanja u skladu sa potrebama i trendovima druge dekade 21. veka samo su deo ponude. Posebnu „poslasticu“ predstavljaju kolaborativne kolekcije sa Džastinom Timberlejkom, ali i ona posvećena Miki Mausu.

    TIMBERLAND

    Najpoznatiji američki „footwear brand“ TIMBERLAND, tvorac legendarne kanađanke, na 115 kvadrata predstavio je poslednju generaciju enterijera ali i modele najnovijih kolekcija KIRI UP za dame, kao i CITYROAM za muškarce. Deo ponude biće rođendanska kolekcija čuvenih kanađanki, žutih čizama, koje ove godine obeležavaju 45 godina postojanja.

    STEVE MADDEN


    Prodavnica obuće megapopularnog američkog brenda STEVE MADDEN koja se prostire na blizu 100 m², zahvaljujući generalnom distributeru FASHION COMPANY, dovela je ovaj brend u Novi Sad. Reč je o brendu koji preko Atlantika zauzima drugo mesto po prodaji obuće, odmah iza NIKE-a, a nudi veliki izbor trendy cipela i čizama za dame inspirisane vajbom Njujorka.

    SUPERDRY


    Prepoznat širom sveta, britanski brend SUPERDRY koji odlikuju autentična starinska pranja, jedinstveni vintažni detalji, ručno izrađena grafika i prilagođeni raznovrsni stil predstavio je svoju ponudu na 170 kvadrata u novosadskoj PROMENADI. Reč je o etiketi koju sa zadovoljstvom nose najveći trendseteri filmske, modne i muzičke industrije.

    REPLAY


    Italijanski modni brend Replay koji preko 3 decenije predstavlja sinonim za kvalitet, inovaciju i diktiranje trendova u svetu džinsa, na 160 kvadrata donosi mušku i žensku kolekciju za jesen/zimu 2018. godine uključujući i obuću i aksesoar. Koncept i dizajn radnje prate globalne smernice ovog brenda, koji je snažno fokusiran na kontakt sa prirodom i emocije.

    GUESS


    Američki modni brend GUESS koji je uneo seksualnu revoluciju u džins (jeans) 80-tih godina i koji nastavlja dominaciju na ženskoj modni sceni, na 250 kvadrata je ponudio najnovije kreacije za pripadnice nežnijeg pola, uključujući i novogodišnju kolekciju.

    BATA


    Svetski proizvođač obuće i modnih dodataka sa zavidnom maloprodajnom mrežom, italijansko-češki brend BATA, na prvom spratu centra na preko 100 kvadrata nudi kolekciju za muškarce i žene, ali i najmlađe Novosađane. Podsećamo, reč je o najvećoj kompaniji za obuću u svetu po obimu, koja svaki dan proda milion pari cipela.

    U narednim danima nas očekuje otvaranje jedanaeste prodavnice u okviru PROMENADA centra. Reč je o italijanskom premium brendu DIESEL koji provocira planetu svojim smelim kreacijama ali i nezaboravnim reklamnim kampanjama. Na 120 kvadrata naći će se praznična kolekcija kao najava trendova za proleće 2019. godine.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE