Fejsbuk na vrhu liste nepoverenja
Nedavno sprovedeno istraživanje o poverenju korisnika u tehnološke kompanije pokazalo je da se najmanje veruje Marku Zakerbergu i njegovom Fejsbuku.
Prema anketi koju je sprovela kompanija za istraživanje tržišta Toluna, Fejsbuku ne veruje 40 odsto korisnika. Ispitivanje je sprovedeno pre nedavnih informacija o posebnim privilegijama koje su imale određene velike kompanije kojima je Fejsbuk dopuštao pristup privatnim podacima korisnika bez njihovog znanja.
Hakerski napadi, skandal u vezi sa Kembridž analitikom, kao i brojni prijašnji problemi s privatnosti o kojima se govori još od osnivanja ove društvene mreže, neki su od razloga zbog kojih su korisnici pokazali Zakerbergu palac dole.
Facebook je na ovoj nejpopularnoj listi daleko odmakao od konkurencije. Drugo mjesto dijele još jedna društvena mreža Tviter i kompanija najbogatijeg čoveka na svetu, Bezosov Amazon. Ovim kompanijama ne veruje 8 odsto ispitanih korisnika, a nakon njih sledi Uber (7 posto), pa Gugl kojem ne veruje 6 posto korisnika.
Sledeći na popisu su Snap i Epl kojima najmanje veruje 4 posto ispitanih, sledi Microsoft (2 posto) i na kraju ovog popisa kompanija kojima ljudi najmanje vjeruju nalaze se Netflix i Tesla s po 1 posto, prenose Zimo.hr. i SEEbiz.
Izvor: SEEbiz, Zimo.hr
Foto: Pixabay