Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Formula 80/20 u koju se sve dame od stila kunu

    Nema žene koju ne privuku rasprodaje i sniženja, kao i jeftiniji artikli. Kao rezultat toga, u ormaru se pojave i neke stvari koje su obukle samo jednom, a možda ni toliko. Srećom, postoje recepti kako da pametno kupujete, a svoj garderober napunite kvalitetnom odećom.

    I ne samo to. Možete da izbegnete ono čuveno „Nemam šta da obučem“ koje je svaka žena bar jednom rekla. Stručnjaci kažu da tome dosta doprinosi i raspoloženje – koliko je žena srećna, bezbrižna i ispunjena.

    Sajt „Elle“ ima predlog. I to opšte poznat koji se nažalost često zaboravi. „80/20“. Da li vam to zvuči poznato?

    To je rešenje koje vaš budžet za krpice troši na praktičan i uspešan način. Uz to, daje vam priliku da budete kreativni. Naime, plan 80/20 vaš budžet za kupovinu na godišnjem nivou raspoređuje po principu:

    80% vašeg novca na garderobu ćete trošiti na ključne, klasične komade koji su večni i univerzalni.

    Ne može im nijedan trend apsolutni ništa.

    Preostalih 20% vašeg sezonskog budžeta možete da potrošite na komade koji su trenutno aktuelni.

    Na spontano otkrivene komade, na smele dezene i krojeve koji nisu baš za svaku sezonu, bukvalno na sve ludo i otkačeno što vam se svidi u tom trenutku.

    Zašto je ova formula uspešna?

    Zato što pruža idealan kompromis između pažljivo isplanirane kupovine i smelog eksperimentisanja novih trendova, krojeva. Možda vam se čini prilično dosadno, ali ovakva podela vam daje slobodu da ne budete skoncentrisani samo na ključne komade, i da se u startu odreknete novih komada koji mogu da utiču na vaš dosadašnji stil.

    [preporucene_vesti ids=“245703, 244471″]

    Izvor: BIZLife

    Foto: Youtube/Printscreen

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE