Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Represent Communications je PR agencija godine u Srbiji

    Agencija Represent Communications proglašena je sinoć za PR agenciju godine u Srbiji na 21. po redu dodeli godišnjih nagrada Društva Srbije za odnose s javnošću – PRiZNANJE 2018.

    “Nagrada za agenciju godine je priznanje, a tako se i sama nagrada zove, da smo prošle godine od svih kolega u struci najviše naučili i najviše napredovali. Hvala našim klijentima što nam veruju i sve više ulaze u digitalne promene koje mi kroz content marketing sve ćešće nudimo. Verujem da će nam ova nagrada dati dodatno ubrzanje za još brzi razvoj prve digitalne platforme Contento i dalji razvoj naše regionalne mreže koja sada pokriva 4 zemlje. Velika je čast biti najbolji u poslu kojim se bavite i hvala kolegama iz struke što su tako laskavo priznanje dodeli našem Represent timu”, kaže direktor Represent Communications dr Borislav Miljanović.

    Osim priznanja za najbolju agenciju godine, Represent je osvojio i nagradu u kategoriji korporativne komunikacije za velika preduzeća u projektu promocije održivog razvoja kompanije „Hemofram“, nagradu za korporativne komunikacije za mala i srednja preduzeća, kao i u kategoriji komunikacija društveno odgovornih projekata.

    Za najbolji brend PR proglašena je kampanja agencije New Moment za modni brend „H&M“.

    Nagrada u oblasti internih komunikacija pripala je Erste banci za projekat „Digitalni izazov“.

    Beogradska filharmonija je dobitnik nagrade za PR komunikaciju u integrisanim kampanjama za projekat “Filharmonijski piknik – prvi koncert na otvorenom”

    Specijalna nagrada „Srđan Ðurić“ koja se dodeljuje za sveukupni doprinos profesiji uručena je stručnjaku za marketing i odnose sa javnošću Larazu Boškoviću.

    Dobitnik u kategoriji komunikacije u neprofitnom sektoru je agencija Havas Media Adriatic za projekat Gradske face. Nagradu za kategoriju komunikacija u javnoj upravi zauzimaju agencija Homepage i Ministarstvo pravde Republike Srbije za inicijativu Isključi nasilje, dok je nagradu za upotrebu digitalnih medija i novih tehnologija u komunikaciji dobila agencija Executive group za kampanju Prvomajski Live Lav pivo.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Facebook

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE