Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Gledaoci uvek znaju da prepoznaju dobar sadržaj

    Hajmi Behar, direktor marketinga kompanije SPI International

    Turska je trenutno drugi po veličini izvoznik TV serija posle SAD sa izvozom čija vrednost premašuje 350 miliona dolara godišnje  i očekuje se da taj iznos premaši milijardu dolara do 2023. godine. Turske telenovele su stigle do 146 zemalja širom sveta i 700 miliona gledalaca u Evropi, na Bliskom istoku, u centralnoj Aziji, Africi i SAD.  U Srbiji među najtraženijim kanalima su FilmBox Extra, koji nudi savršeno iskustvo gledanja filmova iz popularne holivudske produkcije i Timeless Dizi Channel koji je potpuno posvećen kvalitetnim turskim telenovelama sa poznatim glumcima.

    1. Vi ste zaduženi za strategiju i marketing na skoro 50 tržišta. Kako birate strategiju za konkretna tržišta? Koja je vaša „tajna”za osvajanje novih tržišta?

    SPI International je globalna medijska kuća koja posluje u 57 zemalja i sarađuje sa preko 700 operatera širom sveta. Smislili smo i sproveli brojne uspešne marketinške kampanje i u saradnji sa operaterima kao našim partnerima i sami. Na osnovu svog velikog iskustva  u industriji zabave, mogu sa sigurnošću da kažem da je univerzalna formula za uspeh dvostruka: budno praćenje trendova koji se stalno menjaju i uvek dobar sadržaj za promociju. Danas informacije putuju izuzetno brzo usled globalizacije i vrtoglavog razvoja tehnologije, tako da je postalo jako bitno da se budno prate trendovi kako biste korisnicima mogli da pnudite proizvode koji odgovaraju njihovim zahtevima koji se stalno menjaju.

    Najveći uspeh koji je SPI ostvario jeste usvajanje radne etike koja je okrenuta korisniku. Kao „kuća dobre zabave”, stalno tragamo za dobrim sadržajem u svim žanrovima za koje znamo da će gledaoci u njima uživati i nabavljamo ih za svoje kanale. Pažljivo sledimo trendove  gledalaca, slušamo nihove zahteve i ispunjavamo njihove potrebe i putem posebno odabranog sadržaja i kroz svoje specijalizovane proizvode koji kombinuju iskustvo tradicionalnog i gledanja na zahtev.

    2. Koja je razlika između našeg i drugih tržišta?

    Ono što vidimo u Srbiji jeste da gledaoci generalno vole domaću produkciju, rijalitije i TV takmičenja. Televizija je i dalje vodeći medijski format gde gledaoci putem TV uređaja gledaju filmove, TV serije, vesti i drugi zabavni sadržaj. Dva među našim najtraženijim kanalima u Srbiji su FilmBox Extra, koji nudi savršeno iskustvo gledanja filmova iz popularne holivudske produkcije sa svetski čuvenim glumcima, i Timeless Dizi Channel, koji je potpuno posvećen kvalitetnim turskim telenovelama sa poznatim glumcima kao što su kandidati za Emi nagradu Engin Akjurek i Tuba Bujukustun i veoma hvaljene serije koje obaraju rekorde gledanosti kao što su Karadaji, Prognani – Sejit i Šura, Ljubav i novac, 20 minuta i mnoge druge. Gledaoci u Srbiji sve više vole turske telenovele i neki sociolozi to tumače kao sentimentalnu reakciju na stari patrijarhalni model porodice koji je nestao na Balkanu ali je i dalje prisutan u Turskoj – barem u TV serijama.

    3. Konkurencija u našoj zemlji je veoma jaka. Kako ste uspeli da se izborite sa velikim kompanijama koje ovde godinama posluju? Imate li neke statističke podatke o tome koliko ljudi u Srbiji gleda vaše kanale?

    U Srbiji ima 2,4 miliona domaćinstava sa TV uređajem i, zahvaljujući našim raznovrsnim kanalima koje emituju različiti operateri, naš sadržaj stiže do značajnog broja tih domaćinstava. Naš prioritet u kompaniji SPI je da nabavljamo najtraženiji i najkvalitetniji sadržaj za naše gledaoce putem 42 kanala širom sveta koji je skrojen tako da zadovolji najrazličitija interesovanja.

    4. Sigurno već znate da ljudi u Srbiji vole turske serije, one su ovde već godinama popularne. Da li je to bio razlog da odlučite da pokrenete TDC za naše tržište?

    Telenovele, koje su žanr za sebe, predstavljaju visokobudžetne serije turskih producenata čija radnja je smeštena u prelepi Istanbul ili Anadoliju i koje govore o zamršenim pričama punim emocija i strasti, tesno isprepletanim sa turskim vrednostima, simbolima i kulturom, praćene jedinstvenom muzičkom podlogom.

    Turska je trenutno drugi po veličini izvoznik TV serija posle SAD sa izvozom čija vrednost premašuje 350 miliona dolara godišnje (podaci za 2017. godinu) i očekuje se da taj iznos premaši milijardu dolara do 2023. godine. Turske telenovele su stigle do 146 zemalja širom sveta i 700 miliona gledalaca u Evropi, na Bliskom istoku, u centralnoj Aziji, Africi i SAD.

    Od pokretanja 2019. godine Timeless Dizi Channel je izazvao veliko interesovanje mnogih operatera širom sveta. Ovaj kanal je privukao veliku pažnju u okruženju Srbije i izuzetno je dobro prihvaćen u Rumuniji, gde je kanal TDC dostupan preko dva najveća operatera u zemlji.

    Da li biste preporučili neku seriju ili film našim čitaocima? Nedavno smo imali premijeru turske telenovele Mala ubstva, glamuroznu priču iz predgrađa o osveti u kojoj su visoki ulozi i visoka moda, na našem kanalu TDC. Seriju je producirala vodeća turska produkcijska kuća Ay Yapim, autor brojnih drugih hitova kao što su Ljubav i novac, Karadaji i Prognani – Sejit i Šura. Do kraja ove i tokom naredne godine ćemo početi sa prikazivanjem nekih odličnih novih telenovela, zato nas pratite da biste bili u toku.

    5. Gde možemo da gledamo vaše kanale?

    Širok raspon naših kanala, među kojima su visokokvalitetni filmski kanali FilmBox Premium, FilmBox Plus, FilmBox Extra, naš kanal koji emituje samo turske telenovele Timeless Dizi Channel i naši specijalizovani kanali FilmBox Arthouse, Gametoon, DocuBox, Fast&FunBox, Erox, Eroxx, FashionBox, FightBox i 360 TuneBox, dostupni su preko više operatera u Srbiji. Možete se raspitati kod svog operatera i tražiti SPI kanale.

    6. Možete li nam otkriti deo svojih budućih planova za naše tržište?

    U pregovorima smo sa više operatera u Srbiji na temu naše  široke lepeze kanala, uključujući TDC i naš glavni filmski kanal FilmBox, koji već stiže do 30 miliona domova u svetu. Ponuda kanala kompanije SPI obuhvata brojne filmske i specijalizovane kanale koji zadovoljavaju različite ukuse i potrebe.

    Pored više kanala koji se plaćaju po filmu, naš raznovrstan katalog podrazmeva specijalizovanu zabavu u različitim formatima, kao što su FilmBox Arthouse, koji ljubiteljima filma nudi svetske kinematografske klasike legendarnih režisera među kojima su Hičkok, Kurosava, Felini i mnogi drugi; Gametoon, koji je posvećen gejmingu i koji uređuju pravi zaljubljenici u gejming i esport; FightBox emituje neke od najzbudljivijih takmičenja u borilačkim sportovima uživo i program o multidiciplinarnim mešovitim borilačkim veštinama iz celog sveta; Fast&FunBox nudi emisije pune akcije posvećene ekstremnim sportovima; DocuBox emituje nagrađivane dokumentarce o različitim kulturama i svetskim čudima; FashionBox garantuje zabavan sadržaj iz sveta mode i stila, a 360 TuneBox svake nedelje predstavlja nova muzička dela savremenih umetnika u usponu.

    Sa nestrpljenjem ćemo razmotriti sve mogućnosti koje će nam pomoći da svet sjajne zabave kompanije SPI predstavimo gledaocima u Srbiji. Pratite nas da biste saznali sve najsvežije novosti.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE