Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    „Gola hrana“ postala pravi hit – prodaja skočila 300%

    Vlasnik supermarketa u novozelandskom gradu Krajstčrč odlučio je da izbaci plastična pakovanja voća i povrća.

    To je rezultiralo navalom kupaca i porastom prodaje pojedinih proizvoda za čak 300 odsto.

    Kako piše Eko Vjesnik, akciju pod nazivom „Food in the nude“, odnosno, „gola hrana“ pokrenuo je Nigel Bond, vlasnik supermarketa koji pripada novozelandskom lancu „New World“.

    Gola hrana je ubrzo postala pravi hit među kupcima, a prodaja određenih proizvoda poput crvenog luka povećana je za 300 posto.

    „Kada smo u supermarketu na policama izložili voće i povrće bez plastičnog pakovanja, broj kupaca je odjednom značajno porastao. Sećam se da sam kao dete s roditeljima kupovao voće i povrće na štandovima i još uvek osećam miris svežih citrusa i luka. Pakovanjem proizvoda u plastiku ljudima smo oduzeli to iskustvo”, rekao je Nigel Bond.

    Bond ima tridesetogodišnje iskustvo u trgovačkom poslovanju i bio je svestan da nagle promene u načinu poslovanja ponekad mogu da izazovu katastrofalne posledice, no „razgolićivanjem“ hrane od svojih je kupaca dobio samo pozitivne povratne informacije, i to kao nikada do sada, prenosi Eko Vjesnik.

    Izvor: Eko Vjesnik

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE