Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Na koga se u vreme krize USPEŠNO KLADI Goldman Saks?

    U atmosferi tržišnih turbulencija zbog koronavirusa, američka investiciona banka Goldman Saks odlučila je da se kladi na akcije kompanija koje favorizuju milenijalci.

    U Goldman Saks Aset Menadžmentu takav fokus objašnjavaju jednostavnom činjenicom da karantini uvedeni širom sveta podstiču potrošače svih doba na prihvatanje tehnologije i prelazak na internet usluge.

    „Svet je prisiljen da prihvata potrošačke tendencije milenijalaca i to će verovatno dovesti do ubrzanja stope usvajanja te tehnologije i platforme na još značajniji način nego što smo to videli do sad“, rekao je Luk Bars, šef GSAM-ovog menadžmenta fundamentalnog deoničkog portfelja klijenata u EMEA regiji.

    Svojim portfeljom fokusiranim na komunikacione usluge, IT i potrošačke sektore, američki fond vredan 362 miliona dolara Goldman Saks Global Milenijals Ekviti je u prošlom mesecu (do četvrtka) u američkim dolarima zaradio prinos od 25 odsto, premašivši 95 odsto svojih konkurenata.

    To je pomoglo fondu da smanji svoje godišnje gubitke na 4,9 odsto u odnosu na 24 odsto pre samo mesec dana, što je mnogo bolje u poređenju sa padom prinosa od 16 odsto za MSCI Ol-Kantri Vorld Indeks od početka 2020. godine, prenosi Seebiz.

    Širenje pandemije i posledični ekonomski zastoj u Evropi i Sjedinjenim Državama podstiču promenu ponašanja potrošača i korporacija, jer internet trgovci i platforme za video komunikacije primećuju porast broja novih korisnika, a firme šire internet prisutnost. To nudi podsticaj firmama i sektorima koji su obično povezani s mlađom generacijom ljudi u 20-ima i 30-ima, kao što su tehnologija i e-trgovina.

    Menadžeri Goldmanovog fonda iskoristili su prošlogodišnju rasprodaju za kupovinu maloprodajnih deonica, uključujući luksuzna imena, kao i kineske kompanije koje imaju koristi od olakšavanja zastoja u zemlji, navodi Bars, koji je odbio da imenuje pojedinačne deonice. Oko 20 odsto portfelja posvećeno je firmama za e-trgovinu u SAD, Kini i Latinskoj Americi, dok luksuzne firme čine „samo nekoliko procenata“.

    Goldman Saks Global Milenijals Ekviti takođe je smanjio izloženost potrošačkim diskrecionim firmama usredsređenim na iskustva, poput restorana, putovanja i događanja, na manje od 10 odsto u portfelju, sa oko 20 odsto, rekao je Bars.

    Tokom ove krize, fond je održavao „razumnu“ izloženost firmama koje se bave zdravljem i održivim životom, rekao je.

    Izvor: Seebiz

    Foto: Pexels

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE