Greta, uzmi Snickers
Obraćanje Grete Tunberg, šesnaestogodišnje aktivistkinje iz Švedske, na proteklom samitu Ujeinjenih nacija ne prestaje da izaziva reakcije.
Neposredno nakon toga mnogi su joj aplaudirali, neki je nazivali manipulatorom, a sada su korisnici društvenih mreža u Greti pronašli idealnu kandidatkinju za novu reklamu za Snickers čokoladicu u koji se sjajno uklapa već dobro prepoznatljivi slogan – Kad si gladan nisi sav svoj, uzmi Snickers.
Dear Greta: Have a Snickers! #Greta #GretaThurnberg #GretaGoHome #ClimateActionSummit #ClimateChange #ClimateWeek2019 #ClimateWeekNYC #realDonaldTrump #thurnberg pic.twitter.com/ZbaeJhtGtG
— Chris Higgins (@chrishiggins_yt) September 24, 2019
Take a snickers #Greta pic.twitter.com/qCEok7EpWv
— Joško71 (@Josko71CE) September 25, 2019
Greta Thunberg: How dare you! How dare you!
Me: Eat a Snickers kid, you’ll feel better pic.twitter.com/ykwUu6aKhK— Michelle Namminga (@MicheleNamminga) September 27, 2019
Osim što su nas ovim potezom nesumnjivo nasmejali, postavlja se pitanje kako su kreativci koji su Gretu povezali sa Snickersom uticali na brend koji su iskoristili. Tako se i u domaćoj marketinškoj zajednici povela diskusija o tome da li je to imalo pozitivan ili negativan uticaj, kao i da li je važan kontekst, odnosno sama tema i način na koji se Greta obratila javnosti.
U Fejsbuk grupi Digital Marketing Profesionalci bio je priličan broj onih koji su stava da je kontekst neizbežan u oceni i vrednovanju uticaja na brend, kao i sama Gretina ličnost i njen opšti angažman.
Ideja je svakako rođena, na brendu ostaje da li će je i kako upotrebiti u svoje marketinške svrhe.
Izvor: BIZLife
Foto: Beta/AP