Prijavite se na naš newsletter "PREGLED DANA"

HEINEKEN: Bez otpuštanja zbog COVID-19, plaćanje na vreme

Kompanija Heineken objavila je sve aktivnosti koje je preduzela od početka pandemije COVID -19, a u cilju podrške zdravlju i dobrobiti zaposlenih i zajednica u kojima posluje,  među kojima je i donacija Crvenom krstu za podršku najugroženijima.

“U mislima smo sa svim ljudima koji su pogođeni pandemijom COVID-19 i sa onima koji neumorno rade kako bi o njima brinuli. U ovoj vanrednoj situaciji, u kompaniji Heineken smo od početka pandemije pratili tri vodeća principa: pre svega, zdravlje, bezbednost i poverenje naših ljudi su od najvećeg značaja. Zatim, činimo sve što možemo kako bismo održali kontinuitet našeg poslovanja, kao i ugled naših brendova, što podrazumeva i podršku kontinuitetu poslovanja naših kupaca i dobavljača. I kao treće, kroz naše lokalne inicijative, nudimo podršku zajednicama koje su najviše pogođene pandemijom”, izjavio je Žan-Fransoa van Boksmer (Jean-François van Boxmeer), predsednik izvršnog odbora i izvršni direktor.

Imajući u vidu ove principe, Heineken se obavezao na sledeće:

U odnosu prema svojim zaposlenima: radi zaštite zdravlja i bezbednosti svojih zaposlenih, kompanija je osigurala da zaposleni koji rade u proizvodnji i distribuciji prate stroge higijenske smernice kao i mere za socijalno distanciranje, te da dobiju podršku kako bi posao obavili na bezbedan način. Pored toga, kako bi obezbedila sigurnost svojih zaposlenih, kompanija Heineken se obavezuje da do kraja 2020. godine neće vršiti strukturna otpuštanja usled pandemije COVID-19.

U odnosu prema klijentima: Heineken sprovodi veći broj inicijativa radi podrške kupcima u okviru on-trade segmenta na tržištima u svim regionima.

U odnosu prema dobavljačima: kompanija se obavezuje da realizuje plaćanja u skladu sa ugovorenim rokovima plaćanja a najugroženijim malim i srednjim dobavljačima će pružiti podršku putem ranijeg plaćanja

U odnosu na zajednice u kojima posluje:  Heineken sprovodi niz inicijativa na lokalnom nivou, a u okviru svog globalnog poslovanja sa ciljem podrške onima koji se nalaze u prvim linijama borbe protiv virusa COVID-19. To obuhvata donacije vode i bezalkoholnih pića, proizvodnju sredstava za dezinfekciju ruku, kao i novčane priloge medicinskim ustanovama koje su najangažovanije.

Kompanija Heineken  razume i potrebu za dodatnom podrškom u okviru humanitarne zajednice. Kao odgovor na međunarodni apel od 26. marta, Heineken donira 15 miliona evra u cilju podrške naporima Međunarodne federacije Crvenog krsta i Crvenog polumeseca (IFRC) usmerenim ka najugroženijim ljudima pogođenim pandemijom COVID-19, posebno u Africi, Aziji i Latinskoj Americi.

Žan-Fransoa van Boksmer, predsednik izvršnog odbora i izvršni direktor istakao je sledeće: “Već više od 100 godina Crveni krst neumorno radi kako bi spasio živote širom sveta. Sada, više nego ikad pre, želimo da im pružimo podršku u aktivnostima koje sprovode kako bi pomogli najugroženijima da se izbore sa virusom COVID-19.”

Izvor: BIZLife

Foto: Heineken

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE