Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Heineken vas vodi na trku Formule 1

    Testiraj svoje znanje o Formuli 1 na Heineken Srbija Viber kanalu i osvoji putovanje na trku Formule 1.

    Kompanija HEINEKEN i menadžment Formule 1 postigli su sporazum o partnerstvu brenda Heineken na globalnom nivou. Od početka F1 sezone 2017. Heineken će biti zvanični partner Formule 1 kao, i velikog broja događaja koji se organizuju pod okriljem Svetskog šampionata Formula 1 (FIA Formula One World Championship).

    U to ime, Heineken je pripremio zanimljivo iznenađenje za sve fanove ovog prestižnog takmičenja u Srbiji.

    Reč je o nagradnom konkursu koji se do 24. avgusta sprovodi u svim IDEA, Roda i Mercator objektima u Srbiji. Svi potrošači koji kupe četiri Heineken limenke biće u prilici da se takmiče za putovanje na trku FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D`ITALIA 2017 u Monci. Potrebno je da na računu pronađu specijalan kod koji predstavlja ulaznicu za kviz znanja o iz oblasti Formule 1 i odgovorne konzumacije i unesu ga na Heineken® Srbija Viber Public Account. Potrošač koji sakupi najviše bodova, u periodu do 24. avgusta, moći će da ostvari svoj san i osvoji dve karte za putovanje na trku na čuvenoj stazi u šampionatu Formule 1 koja se održava 3. septembra.

    Pored nagradnog konkursa, kroz Formula 1 kampanju Heineken ističe svoju dugoročnu posvećenost odgovornoj konzumaciji piva. Sa vozačima F1, kao pionirima za bezbednost na putevima i legendom Ser Džeki Stjuartom, Heineken šalje jasnu poruku protiv vožnje pod dejstvom alkohola.

    Odgovorna konzumacija predstavlja veoma bitan segment koji Heineken kroz istoriju i svoje poslovanje komunicira svojim potrošačima. Trudimo se da predstavimo ovaj vid odgovornosti kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju. Želimo da podstaknemo potrošače da se ugledaju na najveće vozače najbržeg šampionata, koji dele stav da kada ste za volanom snosite punu odgovornost ne samo za sebe, već i za svoje okruženje, i zato je važno da ne vozimo kada pijemo“, izjavila je Tijana Domanović, Heineken brend menadžer.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE