HIT VEST (ali i upozorenje za sve novinare u Srbiji sa sličnim stilom pisanja)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    HIT VEST (ali i upozorenje za sve novinare u Srbiji sa sličnim stilom pisanja)

    Saudijska vladajuća porodica nema baš mnogo kritičara u javnosti, već pre nailazi na mnoštvo komplimenata i podilaženje. Međutim, jedan saudijski novinar je preterao u tome zbog čega je dobio otkaz.

    Saudijski kralj Salman bin Abdulaziz el Saud naredio je suspenziju kolumniste u saudijskom listu “Al Džazira” zbog, kako se ističe, “preteranog entuzijazma” kada piše o svom vladaru, piše agencija Srna, a prenosi N1.

    Kolumnista Ramadan el Anzi otišao je predaleko u podilaženju kada je kralja Sauda poistovetio sa Bogom. Poistovećivanje vladara sa Bogom u muslimanskim zemljama nije poželjno, posebno kod onih koji praktikuju strogu interpretaciju islama.

    Anzi je otpušten posle kolumne u kojoj je kralja uporedio sa bogom, a uredništvo lista je u međuvremenu objavilo javno izvinjenje zbog njegovih “neprikladnih komentara”.

    Kako je saopšteno iz kraljeve kancelarije da novine i mediji ne smeju da objavljuju slične stvari.

    Izvor: Srna, N1

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE