Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Idem na razgovor za posao – Koliko šminke da stavim?

    Znamo da našminkana žena može značajno da izmeni kako drugi vide njenu ličnost, ali mišljenje zavisi i od toga kog je pola onaj koji posmatra.

    Nova studija objavljena u časopisu „Perception“ pokazuje da muškarci našminkanu ženu vide kao prestižniju, dok je žene vide kao dominantniju, ali i promiskuitetniju, piše sajt Psychology Today.

    Ove zaključke doneo je tim istraživača na čijem je čelu Viktorija Mileva, sa Univerziteta Stirling u Škotskoj. Uz pomoć kompjuterskog softvera naneta je standardizovana količina šminke na žensko lice, a zatim su učesnici (muškarci i žene) rangirali ova ženska lica po atraktivnosti, prestižu i dominantnosti.

    Samo su žene rangirale našminkane žene više u dominantnosti, dok su ih samo muškarci rangirali više u prestižu,“ napisala je Mileva.
    Istraživači su otišli i korak dalje, pa su hteli da ustanove da li je ovakvo žensko stanovište imalo veze sa ljubomorom. Ne iznenađuje što su rezultati pokazali da su „žene iskusile više ljubomore prema našminkanim ženama,“ kako je rekla Mileva i dodala da su one čak rekle da su našminkane žene „atraktivnije i promiskuitetnije.“

    Mileva je takođe ukazala da su njeni nalazi delom primenjivi na situaciju kod zapošljavanja. Na intervju za posao, dinamika jače ili slabije šminke može da pomogne (ili odmogne) ženi koja se prijavila za posao. Kada ženu intervjuiše tim žena za nižu poziciju, onda bi šminka trebalo da bude svetlija. Ali, ako se bori za unapređenje, možda je jača šminka bolja solucija.
    Autorka članka na sajtu Psychology Today kritikuje javnost koja više obraća pažnju na ženske obrve nego na njene kvalitete, obrazovanje, rad…

    Nije sramota staviti malo crvenog ruža na usne. Samo, imajući na umu ovo istraživanje, treba znati kada ne treba stravljati šminku – ili bar malo manje.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    Piše: N.V.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE