Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    IZJAVA DANA: Inženjeri udaraju kontru Ministarstvu građevine

    Dvojica od 16 inženjera okrivljenih za obrušavanje potpornog zida kod Predejena tvrde da oni stoje iza prvobitnog projekta, koji je kasnije menjan, što oni, kako tvrde, nisu potpisali.  Milan Popović, inženjer koji je jedan od projektanata glavnog projekta CIP za Kosinu 2 kod Predejana kaže:

    „Naši projekti su menjani bez naše saglasnosti. Ja nisam stavio svoj potpis na to što se srušilo, ja sam stavio svoj potpis na nešto što nije izvođeno”

    Izvor: Politika

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Komentari

    • JOVANA

      KO JE MENJAO I POTPISAO TO ŠTO JE MENJANO I PO ČEMU SE RADILO, JOŠ JEDNA AFERA OKO KOJE ĆE SE ZABAVLJATI GRAĐANI SRBIJE, RADI SKRETANJA PAŽNJE OD SUŠTINE PROBLEMA I NA KRAJU NIŠTA....NIKO NIJE KRIV, NIKO NIZAŠTA NE ODGOVARA, A SVE MOŽE DA SE UTVRDI ZA DVA SATA, UKOLIKO JE TO U INTERESU VLASTI. TAMO GDE POSTOJI SUKOB INTERESA STVARI ĆE SE ZATAŠKATI, KAO I KOD KARIĆA, VLAHOVIĆA, ĐELIĆA, JANUŠEVIĆA, KOLESARA..... I MNOGIH DRUGIH....MNOGO JADNO I BEDNO....

    • Pera

      Ništa novo od Ministarstva, i nije prvi put, tuže a da se nisu pridržavali propisane procedure, ne znaju na osnovu kog projekta se objekat izvodi, ko ga je uradio, odobrio...to su osnovne stvari. Zbilja za žaljenje, a i uvreda za ljude koje optužuju bez osnova...

    • Aco

      Došli dani kad KUPLJENE DIPLOME dolaze do izražaja.Urušavaju nam državu kao i političari. Jebali smo ježa.

    • kiko pavlov

      ПОД ХИТНО ТРЕБА ВРАТИТИ МРКУ И ВЕЉУ СМЕНИТИ ГОСПОЂУ КОЈА НОСИ ЉУБИЧАСТИ ШЛЕМ, ВЕЉА ЗНА ПОСАО,А О МРКИ НЕ ТРЕБА НИ ГОВОРИТИ А ШТО ПЕВАЈУ, О ТОМ И ДА СЕ НЕ ПРИЧА...

    • Milan

      AV priznao da je sam crtao autoput... treba njega saslušati.

    • Inženjer sam i tim se dičim

      Šlem je rozi, nego se sad ne šepuri...

    • Dr Miggyy

      ИСТРАЖИТИ ДО КРАЈА! Ово што се десило у Грделичкој клисури, рушење потпорног зида и то више пута, је брука за грађевинску струку, а још више за политичаре и извођаче радова, а тек штета и пролонгирање завршетка историјског аутопута, који се гради око тридесет година. Не суд части, већ прави суд треба да разоткрије ко је све ту муљао, а сада се то своди на кривицe 16 инжењера, што није могуће. Да не би се свашта причало и догађало, а да се забашуре кривице и министарстава и политичара, потребно је тужилаштво и судство да дају, непристрасно, своју задњу реч. Штета је превелика, мутљавина не мерљива и томе слично.

    • Petar

      Zorana Mihajlović je ostavila Šumarcu da i dalje vlada Inženjerskom Komorom iako su protekle godine kada je on bio predsednik Skupštine tamo utvrdjeni brojni nedostaci u radu . Sada će joj se on preko svojih lobista, kolega inženjera koje je postavljao na mesta sa plaćenim funkcijama u Komisijama , odužiti zarad daljeg ostanka na funkcijama sa beneficijama , tako što će naći domaće inženjere koji će biti žrtveni jarci, pa će na taj način sačuvati strane kompanije , njihov novac ali i odgovornost za dogadjaje koji su se desili.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE