Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    IZJAVA DANA: Ministar objasnio čemu služe slogani za podsticanje nataliteta

    Slogani koji su predloženi u kampanji za podsticanje rađanja u Srbiji pokrenuli su lavinu negativnih komentara. Ubrzo je odlučeno da uzdanice poput „Dosta reči, nek zakmeči“ i „Rađaj ne odgađaj“ budu povučene iz opticaja. Ipak, ministar za kulturu i informisanje Vladan Vukosavljević pojasnio je čemu slogani zapravo služe.

    Niko razuman ne može da računa da će slogan sam po sebi, koliko god bio simboličan ili duhovit da ljude opredeli da rešavaju ovako važno pitanje. To je samo mali pomoćni alat. Slogani su trešnja na šlagu na torti.

    Izvor: Nedeljnik

    Foto: YouTube screenshot

    What's your reaction?

    Komentari

    • mama

      Kad je gdin. ministar umeo ovako lepo da dočara upotrebu slogana, neka sa svojim drugovima iz Vlade prvo dogovori da nam se da "torta" i "šlag", a za trešnju ćemo lako. Demagozi.

    • roditelj

      A gde je torta?

    • Lele Boške

      Odvratno je mala reč za ovako nešto! Ljudi proširuju svoje porodice iz ljubavi i zarad svoje sreće i ispunjenja, a ne da bi rešavali tamo neko važno pitanje i podizali natalitet u ovoj zemlji. Država tj vlast jasno je pokazala kako se ophodi prema trudnicama i porodiljama ( i u opšte svim građanima). Sredite prvo bolnice, porodilišta, uredite zakone, stvorite NORMALNE i HUMANE uslove pa onda možete nešto da pričate. Tako da te trule trešnje slobodno stavljajte na svoju tortu.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE