Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Jasenovac (ne)zgodno mesto za snimanje reklama (VIDEO)

    Nakon reakcije pojedinih medija i komentara na društvenim mrežama, Australijska kompanija Valley Eye Wear koja proizvodi naočare za sunce uklonila je  reklamni spot koji je snimljen pored spomenika žrtvama logora Jasenovac. Spot je snimljen na mestu gde je tokom Drugog svetskog rata ubijeno na desetine hiljada Srba, Jevreja i Roma.

    Kako prenose Večernje novovosti, Australijanci su  umesto ove reklame, postavili kadrove koje su napravili kod Spomenika revolucije u Podgariću kod Bjelovara, gde je bila partizanska baza Moslavine. Tokom dana sklonili su i ovaj spot.

    Direktor Javne ustanove „Spomen-područje Jasenovac“ Ivo Pejaković kaže, za „Novosti“, da su informacije o reklami dobili preko medija.

    Odmah smo reagovali i tražili da se zaustavi takva reklama. Poslali smo zahtev da se ukloni i dobili smo informaciju da je to urađeno – priča Pejaković. – Kod nas nema ograda, nema zidova ni barijera i naravno da se mogu napraviti snimci unutar Spomen-područja. Postoje čuvari koji obezbeđuju ceo kompleks, ali oni ne mogu da znaju ko će koristiti fotografije i u koje svrhe – kaže Pejaković.

    Sporni spotovi su uklonjeni, ali se na Youtube mogu videti neki raniji spotovi kompanije Valley Eye Wear. Čini se da baš vole da snimaju u blizini spomenika. 

     

    https://www.youtube.com/watch?v=WBHyO76YKYo

    U međuvremenu, stiglo je i zvanično izvinjenje. Iz kompanije „Valley Eyewear“ navedeno je da su reklamnom kampanjom ustvari hteli da da iskažu „poštovanje prema arhitekturi“.

    „Nismo znali da je to logor smrti u tom trenutku. Nismo hteli nikoga da uvredimo, mi smo pristojan brend. Izvinjavam se svima koji su uvređeni“, izjavio je direktor firme Majkl Krouli i objasnio da su posetili Jasenovac na pola sata i to nakon zatvaranja, prenosi BBC.

    U spotu je, inače, maneken šetao zavejanom poljanom po tmurnom zimskom danu, a kako je prvobitno navela kompanija, ideja marketinškog stručnjaka koji je smislio tu kampanju, je da se s naočarima koje proizvodi kompanija vidi kroz svaku tamu, pa i ovu monstruoznu koja je progutala na desetine hiljada ljudi koji su umrli u najstrašnijim mukama.

    Izvor: Večernje novost/BIZLifei

    Foto: youtube

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE